Candidatul Ideal
Cunoștințe / cerințe necesare participării la concurs/examen:
Studii:
Alte cerințe specifice postului:
Studii:
- liceale cu diplomă de bacalaureat
- curs de calificare contabil
- curs de Referent/Inspector resurse umane
Alte cerințe specifice postului:
- Cunoștințe avansate de operare calculator – MS Office (Word, Excel) – nivel ECDL
- Cunoștinșe temeinice de legislația muncii
- Aptitudini de comunicare orală și scrisă
- Abilități de cooperare și spirit de echipă.
Descrierea jobului
DESCRIEREA POSTULUI:
Biroul Financiar-Contabilitate, Resurse Umane și Administrativ (BFCRUA) este compartimentul de specialitate cu funcțiuni suport pentru activitatea de bază din responsabilitatea subunității, constituit în subordinea Directorului DSNA Timișoara pentru a realiza și răspunde de planificarea, organizarea, realizarea și documentarea activităților financiar-contabile de resurse umane și administrative/logistice aferente realizării de către DSNA Timișoara a obiectului de activitate atribuit și a obligațiilor prevăzute de reglementările aplicabile.
RESPONSABILITATI:
Contabilitate primara
Contracte de garanţie materială
Administrare date de personal
Absențe salariați, foi colective de prezență, ordine de deplasare:
Atribuţii privind competenţa profesională a personalului operațional:
Activităţi privind controalele medicale periodice ale personalului
Atribuţii privind pregătirea profesională a personalului
OFERTA NOASTRA:
a) Salariu motivant
b) Loc de muncă stabil cu oportunitate de angajare pe termen lung
c) Tichete de masa
e) Diverse avantaje pentru salariat și membri de familie (abonamente medicale, abonamente sportive)
f) Cursuri de pregătire continuă
Biroul Financiar-Contabilitate, Resurse Umane și Administrativ (BFCRUA) este compartimentul de specialitate cu funcțiuni suport pentru activitatea de bază din responsabilitatea subunității, constituit în subordinea Directorului DSNA Timișoara pentru a realiza și răspunde de planificarea, organizarea, realizarea și documentarea activităților financiar-contabile de resurse umane și administrative/logistice aferente realizării de către DSNA Timișoara a obiectului de activitate atribuit și a obligațiilor prevăzute de reglementările aplicabile.
RESPONSABILITATI:
Contabilitate primara
Contracte de garanţie materială
Administrare date de personal
Absențe salariați, foi colective de prezență, ordine de deplasare:
Atribuţii privind competenţa profesională a personalului operațional:
Activităţi privind controalele medicale periodice ale personalului
Atribuţii privind pregătirea profesională a personalului
OFERTA NOASTRA:
a) Salariu motivant
b) Loc de muncă stabil cu oportunitate de angajare pe termen lung
c) Tichete de masa
e) Diverse avantaje pentru salariat și membri de familie (abonamente medicale, abonamente sportive)
f) Cursuri de pregătire continuă
Descrierea companiei
In conformitate cu reglementarile legale si standardele internationale R.A.ROMATSA: → administreaza si exploateaza spatiul aerian al Romaniei repartizat aviatiei civile; → asigura mijloacele tehnice necesare; → asigura servicii de navigatie aeriana pentru utilizatorii spatiului aerian al Romaniei; → organizeaza si asigura informarea aeronautica si meteorologica; → organizeaza si asigura serviciile de telecomunicatii aeronautice; → realizeaza cooperarea civilo-militara si utlizarea flexibila a spatiului aerian.
Joburi similare