Candidatul Ideal
Studii superioare în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe etc.);
Experiență de minim 3 ani în contabilitate primară;
Cunoștințe bune de utilizare a programului Smartbill si Saga
Abilități organizatorice, atenție la detalii și responsabilitate;
Cunoștințe de operare MS Excel (nivel mediu spre avansat).
Experiență de minim 3 ani în contabilitate primară;
Cunoștințe bune de utilizare a programului Smartbill si Saga
Abilități organizatorice, atenție la detalii și responsabilitate;
Cunoștințe de operare MS Excel (nivel mediu spre avansat).
Descrierea jobului
Contabil – Contabilitate Primară & Facturare (Smartbill)
Înregistrarea facturilor de furnizori și bonuri fiscale;
Emiterea facturilor către clienți interni și externi (inclusiv exporturi și livrări intracomunitare);
Gestionarea stocurilor;
Înregistrarea importurilor, achizițiilor intracomunitare și producției (consum materii prime / produse finite);
Operare tranzacții bancare;
Înregistrarea tichetelor de masă, cheltuielilor cu chiriile, deconturilor salariaților și a veniturilor/cheltuielilor în avans;
Întocmirea și gestionarea contractelor individuale de muncă, fișelor de post, Revisal, concedii, popriri;
Înregistrarea imobilizărilor și actualizarea registrului mijloacelor fixe;
Întocmirea listelor de inventariere, confruntarea soldurilor și ajustarea stocurilor conform inventarului;
Alte înregistrări contabile necesare și note de corecție.
Înregistrarea facturilor de furnizori și bonuri fiscale;
Emiterea facturilor către clienți interni și externi (inclusiv exporturi și livrări intracomunitare);
Gestionarea stocurilor;
Înregistrarea importurilor, achizițiilor intracomunitare și producției (consum materii prime / produse finite);
Operare tranzacții bancare;
Înregistrarea tichetelor de masă, cheltuielilor cu chiriile, deconturilor salariaților și a veniturilor/cheltuielilor în avans;
Întocmirea și gestionarea contractelor individuale de muncă, fișelor de post, Revisal, concedii, popriri;
Înregistrarea imobilizărilor și actualizarea registrului mijloacelor fixe;
Întocmirea listelor de inventariere, confruntarea soldurilor și ajustarea stocurilor conform inventarului;
Alte înregistrări contabile necesare și note de corecție.
Descrierea companiei
Regal Fermierul este o companie romaneasca infiintata in 2016 cu sediul in Oras Bragadiru Jud Ilfov
Suntem o echipa formata din oameni practici,care inteleg nevoile fermierilor si ofera solutii eficiente si de calitate
Suntem o echipa formata din oameni practici,care inteleg nevoile fermierilor si ofera solutii eficiente si de calitate
Joburi similare