Contabil Achiztii Intracomunitare

Adecco Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Descrierea jobului

Adecco Romania recruteaza pentru clientul sau, una dintre principalele companii de pe piata romaneasca ce ofera solutii complete pentru industria tiparului, un Contabil Senior.

 

Responsabilitati:

  • Inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
  • Verificarea documentelor de la punctele de lucru si modul in care acestea sunt inregistrate: facturi de achizitii, NIR-uri, deconturi, chitante/bonuri fiscale etc.
  • Participa la pregatirea declaratiilor lunare si la lucrarile de inchidere a exercitiului financiar-contabil
  • Analiza conturilor din balanta si semnalarea catre superiorul ierarhic a problemelor identificate
  • Verificarea Jurnalului de Cumparari
  • Verificarea TVA-ului din fisele de cont aferente cheltuielilor nedeductibile
  • Intocmirea componentei TVA deductibil pentru filiale in vederea centralizarii si intocmirii corecte a decontului de TVA
  • Verificarea si corectarea NIR-urilor pentru facturile de achizitii externe
  • Verificarea si centralizarea Jurnalelor de TVA de la filiale
  • Arhivarea corespunzatoare a documentelor financiar-contabile, a contractelor, a altor documente interne sau externe referitoare la activitatea financiara si comerciala a firmei
  • Elaborarea unor rapoarte specifice solicitate de catre managementul firmei referitoare la vanzari, productie, consumuri
  • Redactarea diverselor documente specifice: adrese catre diverse institutii, raportari periodice, documente de participare la licitatii etc.
  • Participa la intocmirea raportarilor catre BNR, INS
  • Alte operatiuni specifice procedurilor contabile interne

 

Candidatul ideal:

  • Studii superioare in domeniul economic
  • Cunostinte solide a normelor legislative in domeniu
  • Experienta anterioara in domeniul financiar-contabilitate de minim 3 ani
  • Experienta in achizitii intracomunitare
  • Detinerea calitatii de expert contabil constituie un avantaj
  • Cunostinte operare soft contabil de tip ERP
  • Cunostinte operare PC - nivel avansat: Excel, Word, Outlook
  • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat
  • Personalitate metodica, perseverenta, atenta la detalii, capabila sa analizeze logic informatiile financiare
  • Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor
  • Abilitatea de a lucra cu mai multe termene limita in acelasi timp
  • Abilitati de comunicare si lucru in echipa

 

Beneficii:

  • Salariu competitiv
  • Abonament la clinica medicala privata
  • Bonuri de masa
  • Abonament Bookster

Descrierea companiei

Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.
Publicat 22 iun. 2021 Reactualizat 20 iul. 2021 Expiră 22 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos