Publicat 31 Iul 2017 | Reactualizat 18 Aug 2017 | Expiră 30 Aug 2017

Consultant Vânzări – Call Center (partener VODAFONE)

5 posturi

Candidatul ideal

Dacă te regăseşti în descrierea de mai jos eşti potrivit pentru noi:

• Vrei să ȋncepi o carieră ȋn vânzări, chiar dacă NU ȋţi acordă nimeni șansa pentru că ai 0 experienţă;
• Îţi place să vorbeşti la telefon, în plus ai capacitatea de a aborda clienţii şi de a le câştiga/menţine interesul pentru produsul promovat;
• Eşti bun în comunicare şi negociere;
• Eşti ambiţios, pozitiv şi relationezi uşor cu oamenii;
• Lucrezi bine în echipă;
• Organizarea, inovaţia şi orientarea către client sunt punctele tale forte;
• Eşti persoana care se implică 100% în ceea ce face.

Descrierea jobului

Cum arată o zi la Optima?

• Identifici nevoile clienților și menții standardele de calitate;
• Vinzi servicii de telefonie mobilă, pentru cel mai important furnizor din Romania, clienților existenți;
• Oferi informații corecte referitoare la produsele și serviciile promovate;
• Îți ȋndeplinești obiectivele lunare individuale și de echipă;
• Participi activ la îmbunătățirea proceselor de lucru;
• Câștigi concursurile din cadrul echipei din care faci parte.

Ce îți oferim:

• Un program flexibil (part time/full time), de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:30;
• Venituri fixe, bonuri de masă și bonusuri de performanță;
• Dinamism și competitivitate într-o atmosferă de lucru plăcută;
• Acces la training-uri de specialitate și formare continuă;
• Evenimente interne, concursuri motivaționale, activități împreună cu echipa;
• Transparență și corectitudine.

Descrierea companiei

Established in 2010 by experienced industry professionals, Optima Solutions Services is a medium sized multilingual business processes outsourcing company with focus on quality. Optima supports its clients in growing their business and increasing customer satisfaction, through best in class approach for both sales and support services, through various channels and technologies. Optima’s medium size ensures better focus and customized solutions towards delivering high quality services and results. Our journey started with an enthusiastic and experienced team and shortly Optima proved to be a reliable and high quality provider for large multinational companies in various industries like telecom, financial services and utilities. As recognition of our high quality services, Contact Center Magazine awarded Optima with the Best Medium Contact Center Awards at the Romanian Contact Center Awards Gala in 2013, 2015, 2016 and 2017.

Optima Solutions Services is part of Next Capital Group which operates mainly in the financial sector with total assets under management in excess of EUR 500 Million. Optima employs over 250 people in its offices in Bucharest and Iasi.

Consultant Vânzări – Call Center (partener VODAFONE)  -  Optima Solutions Services SRL