Publicat 07 Sep 2018 | Reactualizat 05 Oct 2018 | Expiră 08 Oct 2018

Consultant vanzari persoane juridice - Vodafone

3 posturi
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cine suntem?
Persoane creative si indraznete.
Suntem determinati (atingem cel putin 100 % targetul pe toate echipele noastre)!
Suntem mereu cu zambetul pe buze (clientii simt acest lucru)!Daca te regasesti in descrierea de mai jos te asteptam in echipa noastra!
Ai experienta in vanzare sau vrei sa incepi o cariera in vanzari;
Ai bune abilitati de comunicare si negociere;
Esti organizat, inovativ si orientat catre identificarea de solutii;
Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii;
Nu iti sta in fire sa te dai batut repede;
Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa;
Esti o persoana care se implica 100% in ceea ce face.

Descrierea jobului

Cautam colegi si colege pentru a construi echipe de Telesales pentru proiectul Vodafone cu persoane dornice de dezvoltare!

Ce ar trebui sa faci la Optima?
Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate;
Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor;
Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate;
Vinzi servicii / produse conform contractelor aflate in derulare;
Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa;
Participi activ la imbunatatirea proceselor de lucru;
Castigi concursurile din cadrul echipei din care faci parte.

Ce iti garantam?
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Program flexibil, full-time/ part-time in intervalul 09:00 – 18:00, de luni pana vineri;
Bonusuri de performanta;
Bonuri de masa;
Cresteri salariale periodice;
Asigurare medicala privata;
Bookster si 7 Cards – pentru timpul tau liber;
Atmosfera de lucru placuta;
Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi;
Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;
Coaching one2one – investim pentru a-ti creste performanta;
Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa;

Saptamanal asteptam noii colegi pentru a incepe calatoria in Optima’s Land! :) Tu cand incepi?

Descrierea companiei

Established in 2010 by experienced industry professionals, Optima Solutions Services is a medium sized multilingual business processes outsourcing company with focus on quality. Optima supports its clients in growing their business and increasing customer satisfaction, through best in class approach for both sales and support services, through various channels and technologies. Optima’s medium size ensures better focus and customized solutions towards delivering high quality services and results.

Our journey started with an enthusiastic and experienced team and shortly Optima proved to be a reliable and high quality provider for large multinational companies in various industries like telecom, financial services and utilities. As recognition of our high quality services, Contact Center Magazine awarded Optima with the Best Medium Contact Center Awards at the Romanian Contact Center Awards Gala in 2013, 2014, 2016 and 2017.

Optima Solutions Services is part of Next Capital Group which operates mainly in the financial sector with total assets under management in excess of EUR 500 Million. Optima employs over 300 people in its offices in Bucharest, Iasi and BRASOV!

Expirat
Consultant vanzari persoane juridice - Vodafone  -  Optima Solutions Services