Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate.︂︂︉︃︀︊︀︀︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Abilitate de a comunica atat scris cat si verbal.
Atentie distributiva, capacitate de concentrare si rezistenta la stres;
Mod de gandire corect, orientat catre rezultat;
Cunostinte operare calculator ( MS Office - Excel ), cunoasterea altor programe ce pot fi de folos in domeniul online poate fi de asemenea un avantaj;
Experienta in vanzari, vanzari online, activitati de call center, activitati de marketing online, pot fi de asemenea un avantaj;
Abilitate de a comunica atat scris cat si verbal.
Atentie distributiva, capacitate de concentrare si rezistenta la stres;
Mod de gandire corect, orientat catre rezultat;
Cunostinte operare calculator ( MS Office - Excel ), cunoasterea altor programe ce pot fi de folos in domeniul online poate fi de asemenea un avantaj;
Experienta in vanzari, vanzari online, activitati de call center, activitati de marketing online, pot fi de asemenea un avantaj;
Descrierea jobului
Procesarea comenzilor primite pe site sau telefonic, de la introducerea lor in platforma si pana la livrare.
Preluarea apelurilor telefonice si oferirea de consultanta personalizata clientilor, daca acest lucru este necesar.
Urmarirea statusului comenzilor din momentul parasirii depozitului pana cand ajung la clientul final.
Facturarea comenzilor.
Incarcarea pe site de produse noi sau activarea de produse din feed.
Mentinerea legaturii cu zona de productie si depozitare a marfurilor.
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si regulile comerciale ale companiei.
Actualizare stocurilor de produse prezente pe site, sau pe alte platforme partenere de fiecare data cand este cazul.
Operarea si indosarierea documentelor interne: nir, bonuri de consum, facturi si avize de vanzare, etc.
Urmarirea soldurilor pentru clienti/incasari la datele scadente aferente.
Conditii de lucru placute.
Salariu fix 3300 RON net + bonuri de masa 40RON/zi
Conditii de lucru placute.
Program de lucru fix.
Activitatea se desfasoare in zona Sos. Pipera - Inmatriculari auto
Preluarea apelurilor telefonice si oferirea de consultanta personalizata clientilor, daca acest lucru este necesar.
Urmarirea statusului comenzilor din momentul parasirii depozitului pana cand ajung la clientul final.
Facturarea comenzilor.
Incarcarea pe site de produse noi sau activarea de produse din feed.
Mentinerea legaturii cu zona de productie si depozitare a marfurilor.
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si regulile comerciale ale companiei.
Actualizare stocurilor de produse prezente pe site, sau pe alte platforme partenere de fiecare data cand este cazul.
Operarea si indosarierea documentelor interne: nir, bonuri de consum, facturi si avize de vanzare, etc.
Urmarirea soldurilor pentru clienti/incasari la datele scadente aferente.
Conditii de lucru placute.
Salariu fix 3300 RON net + bonuri de masa 40RON/zi
Conditii de lucru placute.
Program de lucru fix.
Activitatea se desfasoare in zona Sos. Pipera - Inmatriculari auto
Descrierea companiei
Filiala Leifheit Germania.
Import si distributie de articole de menaj si uz casnic.
Import si distributie de articole de menaj si uz casnic.
Joburi similare