Consultant Vanzari Business – VODAFONE ROMANIA
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanti Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile ︁︈︉︇︁︄︉︀cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil
Together we can !
Salarizare și beneficii:
- Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate;
- Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar;
- Tichete de masă;
- Abonament medical la clinică privată;
- Laptop, telefon;
- Reduceri la device-uri și servicii;
- Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional;
- Training-uri si plan de dezvoltare in cariera;
- Dezvoltarea aptitudinilor de vânzare și a abliltatilor practice din sfera tehnologiei.
Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă:
- Ai minimum 1 an experiență în vânzări B2B pe o poziție similară: telesales, suport vânzări clienți business, reprezentant vânzări B2B;
- Ai minimum 1 an experiență în vânzări B2B în domeniile: comerț, retail, telecom sau electro-it- reprezintă avantaj;
- Ai studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat - condiţie obligatorie;
- Cunoști limba engleză la nivel mediu/avansat;
- Ai abilități excelente de comunicare și negociere;
- Ești pasionat de tehnologie și vrei să activezi într-o companie cu profil “tech retail”;
- Ai atitudine pozitivă, dorinţa de a te dezvolta profesional și împărtășești pasiunea noastră comună pentru soluţii, echipamente mobile și ultimele noutăţi din sfera tehnologiei.
Responsabilități:
- Vei prezenta și vinde produsele și serviciile Vodafone către clienții din segmentul Business;
- Vei crește valoarea vânzărilor, contribuind la atingerea targetului de vânzări al magazinului;
- Vei identifica oportunități de vânzare și negociere a contractelor;
- Vei furniza informațiile necesare despre produse, servicii, prețuri, condiții, funcționarea și utilizarea produselor și serviciilor Vodafone;
- Vei completa contracte, acte adiționale și alte documente necesare și vei asigura acuratețea înregistrării datelor clienților în bazele de date;
- Vei monitoriza piața și vei identifica tendințele și noile oportunități.
Descrierea companiei
Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.
Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.