Candidatul Ideal
Ești pasionat de vânzări B2B? Îți place să explorezi și să dezvolți noi colaborări? Dacă ai și experiență sau interes în vânzarea de echipamente de protecția muncii (nu e necesar, dar ne bucură!), e posibil să te căutăm exact pe tine!
Ți se potrivește un mediu de lucru hibrid, în care combini munca de acasă cu întâlnirile pe teren? Super, că fix despre asta e vorba.
Iar dacă îți place să vorbești cu oamenii, nu te dezumflă un refuz și știi cum să-ți întărești conexiunile cu clienții, atunci chiar ești omul potrivit!
X factorul necesar pentru job
Vrem să te pricepi să crești un portofoliu de clienți de la zero.
Să ai abilități de HUNTER, fiindcă rolul este dedicat dezvoltării teritoriale.
Descrierea jobului
Responsabilitatea principală este să-ți atingi targetul de vânzări (deloc surprinzător pentru un rol în vânzări, așa-i?).
În fiecare săptămână vizitezi minim 20 de clienți/prospecți.
Inițiezi minim 50 de apeluri valide săptămânale către clienți sau prospecți.
Contactezi fiecare client/prospect cel puțin o dată pe lună, asigurându-te că relația noastră cu ei rămâne puternică și productivă.
Actualizezi zilnic CRM-ul cu activitățile desfășurate.
Respecți procedurile stabilite pentru acest rol – sunt gândite pentru a fi cât mai eficient și productiv.
Produsele pot fi vandute inclusiv prin intermediul unei unități protejate (aspect despre care vom discuta detaliat la interviu).
Ce îți oferim?
Îți asigurăm un mediu de lucru în care te poți dezvolta profesional și personal.
Evident că îți punem la dispoziție unelte moderne necesare desfășurării activității: laptop, telefon, mașină de serviciu, precum și altele, despre care povestim direct.
Remuneratie pe masura capacitatilor tale, formata din:salariu fix + tichete de masă + comision + bonusuri de performanță.
Vii într-un mediu dinamic, gândit pe sistemul recompenselor bazate pe performanță.
Tichete cadou de Crăciun și Paște.
Concediu generos - 23 zile de concediu de odihnă, plus o zi liberă plătită de ziua ta de naștere.
O super echipă care să te sprijine în proces, să te enerveze când e nevoie și să-ți fie alături în fiecare zi!
Te invitam sa ne cunoastem.
Descrierea companiei
Cu o experiență de peste 23 ani, suntem unul dintre cele mai dinamice și importante grupuri de firme din domeniul distribuției, producției și comerțului cu produse pentru birou din România.
Firmele noastre:
Brand Office – Atelier complex de personalizări. Furnizăm un serviciu complet de materiale promoționale personalizate. Putem importa peste 10.000 produse promoționale din Germania, Franța, Polonia, Ungaria, Spania, Cehia, Portugalia, pe care le personalizăm și le livrăm direct, conform cerințelor dumneavoastră. Garantăm 100% rezultatul final.
Brand Product UP – Unitate Protejată prin care integrăm persoane cu dizabilități pe piața muncii. Avem tipografie și legătorie dotate cu echipamente moderne și putem executa de la cărți de vizită, până la cataloage și mostrare complete. Garantăm 100% calitatea produselor.
Brand Distribution – Firmă specializată de peste 20 ani în distribuția de birotică, papetărie, produse de curățenie, promoționale, produse IT și echipamente de protecția muncii.
Tissue Expert – Producție de articole igienico-sanitare din hârtie: servețele la cutie, prosoape din hârtie și hârtie igienică.
Putem utila complet un birou gol, oferind de la mobilier de birou până la laptopuri si echipamente IT, de la pixuri până la materiale promoționale, de la produse de curățenie până la articole tipografice, toate fiind atent selecționate și ofertate de o echipă de oameni deosebiți, educați în spiritul satisfacerii nevoilor clienților.
- Gamă completă de consumabile; - Peste 23 de ani experiență în producție și distribuție către clientul final; - Echipă formată din peste 60 de angajați educați în spiritul satisfacerii nevoilor clientilor; - 10 agenți de vânzări dedicați în totalitate clienților noștri; - Peste 5000 produse disponibile în stoc; - Floră proprie de 15 mașini care „aleargă” zilnic; - Unitate Protejată autorizată pentru producție și comerț, prin legea 448; - Achiziții publice prin SEAP & SICAP.
Istoric:
1996 – Am deschis prima tipografie Brand Office
2000 – Am înființat Brand Distribution Group
2008 – Am devenit Unitate Protejată Autorizată (UPA)
2010 – Am achiziționat cea mai mare tipografie din Brașov
2010 – 2023 – Am deschis puncte de lucru în București, Târgu Mureș, Sibiu și Iași
Contactează-ne și hai să faci și tu parte din povestea Brand!
- 16 Iun. 2025
Consultant Vânzări Business – FIELD – VODAFONE ROMANIA
Instore Power Provider
București, Cluj-Napoca, Constanta și alte 4 orașe