Publicat 07 Iul 2020 | Reactualizat 06 Aug 2020 | Expiră 07 Aug 2020

Consultant vânzări și marketing

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Este curios, creativ, are inițiativă și este dornic să învețe
  • Este dispus să ia decizii și să își asume riscuri
  • Lucrează bine în echipă
  • Are abilitatea de a rezolva rapid și eficace probleme neașteptate și de a analiza eficient cantități mari de informații
  • Se exprimă bine și comunică clar, concis și în mod politicos, atât verbal cât și în scris
  • Cunoaște piața imobiliară
  • Cunoaște limba engleză sau germană
  • Știe să lucreze bine în Microsoft Office (mai ales Excel și PowerPoint) și Google G Suite, și învață rapid să utilizeze noi soluții software
  • Are permis de conducere categoria B
  • Cunoștințele de marketing, advertising (mai ales online), economie și drept constituie un avantaj
Experiența profesională în industria imobiliară, în vânzări sau în alte joburi ce presupun interacțiune cu clienții este utilă, dar nu obligatorie.
Pentru proaspeți absolvenți și toți cei fără experiență profesională în industria imobiliară oferim un program de pregătire profesională în domeniul imobiliar. Acesta va avea o durată variabilă, între 3 și 6 luni. În acest timp îți oferim șansa de a fii expus la toate ariile de activitate ale companiei, de la vânzări și marketing, la managementul proiectelor de construcții, luarea deciziilor de investiții, până la conceperea și dezvoltarea viitoarelor proiecte imobiliare. Vei dobândi cunoștințele de bază aferente tuturor acestor domenii, vei lucra îndeaproape cu toți colegii, dar și cu colaboratorii externi ai companiei, și vei primi sarcini diverse și stimulante.
La final vom alege împreună cu tine responsabilitățile de serviciu pe care le vei avea. Această decizie va fi luată pe baza performanței tale în îndeplinirea diferitelor sarcini, persoanelor cu care colaborezi cel mai bine, abilităților dar și preferințelor personale evidențiate în timpul programului de pregatire. Asta nu înseamnă însă că responsabilitățile tale vor rămâne fixe - ele vor fi întotdeauna adaptate în funcție de evolutia ta profesională și nevoile afacerii. Pe lângă asta vei avea întotdeauna oportunitatea de a prelua noi provocări, de a contribui cu idei și a participa la procesele de decizie din toate domeniile de activitate.
Pentru a fi luat în considerare pentru programul de pregătire nu trebuie decât să bifezi câmpul corespunzător din formularul de aplicație online, pe care îl poți deschide apăsând butonul “APLICĂ EXTERN “.

Descrierea jobului

  • Vei administra toate aspectele relației cu clientul
  • Te vei intalni cu potențialii clienți și le vei prezenta oferta companiei
  • Vei gestiona comunicarea cu clienții, din faza rezervării unei locuințe până la semnarea contractului și livrarea apartamentului
  • Îi vei ghida pe clienți prin întreg procesul de achiziție, inclusiv întocmirea formalităților juridice și administrative necesare
  • Îi vei consilia pe clienți în legătură cu posibilitățile de finanțare a locuinței și procedurile aferente
  • Vei administra prezența companiei în mediul online și pe rețele sociale, menținând o comunicare continuă cu clienții și publicul prin intermediul acestora
  • Vei întocmi împreuna cu echipa de management strategiile de marketing și advertising ale companiei
  • Vei urmări cu atenție piata imobiliara, și vei face regulat propuneri pentru adaptarea strategiei companiei la evoluțiile din piața
  • Vei obține feedback de la clienți, îl vei analiza și sintetiza, și vei propune modalități de îmbunătățire a ofertei și proceselor companiei pentru a satisface mai bine nevoile și dorințele clienților
  • Vei folosi cunoștințele dobândite din interacțiunea cu clienții și studiul pieței pentru a participa la luarea deciziilor de investiții, la planificarea viitoarelor proiecte imobiliare, și mai ales la întocmirea strategiei de marketing și publicitate pentru acestea
Ce oferim
  • Venit lunar net între 4000 și 8000 de lei, în funcție de experiență, cunoștințe și rezultate
  • Program de bonusuri și profit sharing: bonus plătit lunar, stabilit conform unei formule obiective și transparente, proporțional atat cu performanța personală cât și cu profitul companiei
  • Susținere pentru dezvoltarea profesională și învățare continuă, pentru a putea să progresezi în cariera și să dobândești responsabilități în luarea deciziilor
  • Program flexibil
  • Un loc de muncă sigur, la o companie cu rezerve financiare substanțiale, care nu este nevoită să facă reduceri de personal în perioade de recesiune

Descrierea companiei

S.C. RHENANIA IMMO S.R.L., este cel mai important jucător de pe piața imobiliară din Județul Sibiu. Am dezvoltat ansamblurile rezidentiale Bella Villa, Cireșica 1 și Cireșica 2 și în prezent construim cartierul Kogălniceanu. În perioada 2011-2020, am livrat peste 800 de apartamente, predate ”la cheie”.

Rhenania Immo este un dezvoltator imobiliar integrat, care administrează in-house toată gama de operațiuni pe care le presupune un proiect imobiliar: planificare urbană, proiectare tehnică și arhitecturală, managementul procesului de construcție, marketing, vânzări. Succesul acestei strategii este ceea ce ne-a permis să ne diferențiem de concurență, oferind un produs de cea mai înaltă calitate.

Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Consultant vânzări și marketing  -  Rhenania Immo

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close