Publicat 14 Aug 2019 | Expiră 13 Sep 2019

CONSULTANT SUPORT TEHNIC sau RETENTIE CLIENTI

2 posturi

Candidatul ideal

Suntem si vom ramane mereu in plina extindere a departamentului de SUPORT TEHNIC si RETENTIE CLIENTI.
De ce? Pentru ca suntem de parere ca niciodata nu este suficient atunci cand vine vorba despre grija fata de clientii nostri.
Acestea fiind spuse, iata cateva detalii despre cele doua posturi pentru care te asteptam la o discutie detaliata si ce am dori sa gasim la tine.

- usurinta in comunicare si o atitudine proactiva, orientata spre client
- o permanenta dorinta de a-i ajuta pe cei din jur
- calm si rabdare
- deschidere si interes spre invatarea de lucruri noi
- atentie la detalii
- o buna stapanire a limbii romane, atat cea scrisa, cat si cea vorbita
- autenticitate si sinceritate

Descrierea jobului

Ce vei face in rolul de CONSULTANT SUPORT TEHNIC:
- vei prelua solicitarile din partea clientilor SmartBill, fie pe email, chat sau telefon si ii vei ghida in utilizarea softului nostru de Facturare si Gestiune
- vei asculta cu maxima atentie situatiile expuse de catre clienti si vei cauta sa oferi solutiile cele mai potrivite, in cel mai scurt timp posibil

Ce vei face in rolul de CONSULTANT RETENTIE CLIENTI:
- vei contacta telefonic potentialii clienti care au beneficiat de o perioada de utilizare gratuita a softului nostru de Facturare si Gestiune, avand ca si obiectiv final continuare in utilizarea SmartBill de catre acestia, pe baza unui abonament
- vei desfasura o activitate de vanzare consultativa, axata in special pe nevoile viitorului nostru client
- vei propune pachetul de facturare optim, in functie de dimensiunea si nevoia reala a viitorului client
- vei comunica de fiecare data cand este nevoie, pe email sau telefonic cu acesta, in vederea modificarii abonamentului pe care acesta il utilizeaza
- vei prelua apeluri de la clientii existenti in portofoliul tau si ii vei ghida in alegerea abonamentului potrivit sau in utilizarea softului SmartBill, in situatii simple, care nu impun implicarea departamentului de Suport Tehnic

Nu te speria, indiferent de postul pe care il vei ocupa, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.

Asadar asteptam sa te cunoastem pentru a discuta in detaliu.

Descrierea companiei

Cel mai popular si indragit program de facturare si gestiune din Romania cu peste 60.000 de clienti multumiti.

Castigator al Business Wall of Fame, ca "Cea mai Populara Aplicatie de Business" din Romania.

CONSULTANT SUPORT TEHNIC sau RETENTIE CLIENTI  -  Smart Bill

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close