Publicat 10 Oct 2017 | Reactualizat 17 Oct 2017 | Expiră 09 Nov 2017

Consultant relatii clienti

10 posturi

Candidatul ideal

Iti place sa vorbesti mult la telefon… atunci, de ce sa nu castigi si bani din aceasta pasiune?

Daca te regasesti in descrierea de mai jos vei veni cu siguranta in Optima’s Land!

  • Ai experienta in comunicare, sau vrei sa incepi o cariera, chiar daca NU iti acorda nimeni sansa pentru ca ai ZERO experienta;
  • Ai capacitatea de a aborda clientii si de a rezolva problemele lor;
  • Esti bun in comunicare si negociere;
  • Ai orientare catre client, dedicare si rezistenta la stress;
  • Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte;
  • Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii;
  • Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua;
  • Ai rabdare si iti place sa Lucrezi in echipa;
  • Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face.
Atunci esti persoana pe care o cautam!

Descrierea jobului

Ce ar trebui sa faci la Optima?

  • Asiguri comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor in vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
  • Furnizezi informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, retea de distributie, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului;
  • Inregistrezi solicitarile si reclamatiile clientilor si le procesezi in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
  • Acorzi solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
  • Oferi suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti
  • Verifici gradul de satisfactie al clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
  • Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa;
  • Participi activ la imbunatatirea proceselor de lucru;
  • Castigi concursurile din cadrul echipei din care faci parte;
  • Participi activ la evenimentele dedicate angajatilor, deci te si distrezi!

Ce iti garantam?
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program flexibil, full time /part time in intervalul 10:00 – 19:00 ( Iasi ) sau 10:00 – 18:30 ( Brasov) de luni pana vineri;
  • Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri;
  • Crestere garantata a salariului conform performantei tale la 4/6 si 12 luni de la angajare;
  • Transparenta si corectitudine;
  • Dinamism si competitivitate intr-o atmosfera de lucru placuta;
  • Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi
  • Colegi tineri, cu & fara experienta - abia intrati in echipa sau seniori!
  • Acces la training: tehnici de comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi!
  • Coaching one2one – investim pentru a iti creste performanta
  • Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa;
  • Locatie in centrul Iasului, langa Mall Palas sau un excelent view catre munti in sediul NOU din Brasov!

Descrierea companiei

Established in 2010 by experienced industry professionals, Optima Solutions Services is a medium sized multilingual business processes outsourcing company with focus on quality. Optima supports its clients in growing their business and increasing customer satisfaction, through best in class approach for both sales and support services, through various channels and technologies. Optima’s medium size ensures better focus and customized solutions towards delivering high quality services and results.
Our journey started with an enthusiastic and experienced team and shortly Optima proved to be a reliable and high quality provider for large multinational companies in various industries like telecom, financial services and utilities. As recognition of our high quality services, Contact Center Magazine awarded Optima with the Best Medium Contact Center Awards at the Romanian Contact Center Awards Gala in 2013, 2015 and 2016.
Optima Solutions Services is part of Next Capital Group which operates mainly in the financial sector with total assets under management in excess of EUR 500 Million. Optima employs over 300 people in its offices in Bucharest and Iasi. Next town BRASOV!

Consultant relatii clienti  -  Optima Solutions Services SRL