Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.
- Bune abilitati de comunicare
- Ambitios si proactiv
- Punctual si serios
- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil
- Spirit de echipa
- Rezistenta la stres
- Cunostinte de lucru pe calculator
- Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor
- Identificarea problemelor cu care se confrunta acestia
- Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
- Solutionarea sau directionarea catre departamentul potrivit
- Inregistrarea interactiunii cu clientul.
- Un mediu de lucru tanar si competitiv
- Oportunitati de promovare
- Pachet salarial atractiv
- Training profesional pentru fiecare dintre angajatii nostri
CGS Romania este una dintre cele mai mari companii pe piata de call center/contact center din Romania.
Ca angajat al CGS Romania te vei bucura de un program flexibil cu posibilitati de angajare atat in regim full-time cat si part- time, de traininguri de formare si de pachete salariale deosebite.
In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, abilitatile de leadership, proactivitatea, dar mai ales valorile umane. Oamenii reprezinta cel mai important atu al companiei.
Alatura-te echipei noastre entuziaste si dinamice pentru dezvoltarea ta profesioanala!
www.cgscontactcenter.com