Consultant Industrial

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

CUNOȘTINȚE ȘI EXPERIENȚĂ:
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul imobiliar, de dorit experiență în închirierea spațiilor de depozitare/ logistică / producție;
  • Experiență de minim 1-2 ani în vânzări;
  • Cunoștințe demonstrabile în domeniile relevante pentru rol (imobiliar / logistică / producție/ industrial);
  • Cunoașterea generală a legislației actuale relevante pentru rol;
  • Bună cunoaștere a limbii engleze (scris / verbal);
  • Cunoștințe MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint);
  • Permis de conducere valabil, cat B;
  • Studii superioare.

PROFIL:
  • Abilități de vânzări și prezentare;
  • Bune abilități de comunicare și interpersonale;
  • Înțelegerea și experiența în dezvoltarea business-ului și gestionarea relațiilor cu clienții;
  • Negociere, muncă în echipă și abilități de sinteză a informațiilor;
  • Integritate și etică profesională;
  • Dorință de învățare și dezvoltare.

Descrierea jobului

PREZENTARE GENERALĂ A ROLULUI:
  • Oferă consultanță profesionistă clienților privind achizițiile industriale / logistice în România;
  • Caută noi oportunități în piață în numele clienților pe care îi reprezintă;
  • Caută în mod proactiv noi clienți, generează noi oportunități de venituri, atât prin intermediul clienților vechi, cât și a celor noi, prin efectuarea de cold calling;
  • Se consultă intern și extern pentru a ajuta la identificarea soluțiilor optime pentru clienți;
  • Contribuie la identificarea și fructificarea oportunităților de crosselling pentru alte linii de business (birouri, evaluari, project management, property management, capital markets);
  • Identifică și prezintă soluții imobiliare în conformitate cu modelele și standardele companiei;
  • Contribuie la strategia și la planul de afaceri al departamentului / companiei, astfel încât dezvoltarea afacerii să accelereze;
  • Își atinge obiectivul individual de performanță comunicat anual;
  • Lucrează la sediul central din București, având atât activitate de birou, cât și activitate de teren (vizite la clienți proprietari sau prospectari, conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici).

CE OFERIM:
  • Salariu motivant și schemă de bonusare în funcție de realizări
  • Abonament medical
  • Oportunități de învățare și dezvoltare
  • Colectiv tânăr și mediu de lucru prietenos
  • Birou central, cu acces facil.

Descrierea companiei

Fortim Trusted Advisors, Alliace of BNP Paribas Real Estate, provides targeted or integrated solutions, both locally and internationally, and offers its clients a comprehensive range of commercial and residential real estate services, thanks to its 6 lines of business: Property development, Transaction, Consulting, Valuation, Property Management, Investment Management.

Publicat 6 dec. 2021 Reactualizat 3 ian. 2022 Expiră 5 ian. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.