CONSULTANT IN MANAGEMENT

Regional Consulting & Management S.A. 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Cunoștințe referitoare la prevederile apelurilor de proiecte relevante pentru îndeplinirea sarcinilor primite
  • Cunoștințe referitoare la particularitățile documentației proiectelor, prin practică, de ex.: completarea formularelor, elaborare plan de afaceri, studii de marketing, analize de cost-beneficiu, întocmirea unei Cereri de Plată, întocmirea documentației de achiziții / publice, etc.
  • Cunoștințe excelente de limba maghiară și română, atât oral cât și în scris
  • Cunoștințe de calculator la nivel de utilizator
  • Creativitate, consecvență și spirit de echipă
  • Experiență minimă de 3 ani

Descrierea jobului

  • Îndeplinirea la termen a sarcinilor în domeniul elaborării, respectiv a managementului de proiecte,
  • Aplicarea cunoștințelor referitoare la prevederile apelurilor de proiecte relevante pentru îndeplinirea sarcinilor primite,
  • Aplicarea cunoștințelor referitoare la particularitățile documentației proiectelor, prin practică, de ex.: completarea formularelor, elaborare plan de afaceri, studii de marketing, analize de cost-beneficiu, întocmirea unei Cereri de Plată, întocmirea documentației de achiziții / publice, etc.
  • Identificarea de noi proiecte și noi surse de finanțare
  • Organizarea depunerii proiectelor simple și / sau complexe în funcție de specializare
  • Crearea de șabloane pentru proiecte din domeniul lui de interes

Descrierea companiei

Povestea noastră de succes, pe scurt:

Povestea companiei noastre a început în 2001, când Fundația Civitas și câțiva tineri entuziaști și talentați au decis să realizeze un proiect de durată în contextul noii ere care urma să înceapă odată cu aderarea țării noastre la UE. În primii ani, ne-am concentrat pe sprijinirea întreprinderilor mici și mijlocii în vederea adaptării la standardele UE pentru a obține finanțări nerambursabile. Pentru a eficientiza activitățile clienților noștri, ne-am extins gama de servicii: am demarat proiecte de finanțare din diverse fonduri, consultanță în domeniul investițiilor și am fost implicați în programe de dezvoltare a resurselor umane pentru investitori locali și străini.

Am asigurat consultanță în investiții majore între 2003 și 2004, în principal pentru întreprinderi mici și mijlocii. Până în 2006, compania noastră colabora cu companii locale și regionale, municipalități și ONG-uri și obținuse finanțări de peste 10 milioane de euro și am dublat această cifră în doar un an, cu ajutorul profesional al partenerilor noștri din Ungaria.

Astfel, compania noastră a devenit una dintre cele mai importante firme de consultanță în domeniul finanțărilor din România. În primii șapte ani, 96% dintre proiectele noastre au fost acceptate și implementate.

Din 2006, am fost implicați în evaluarea de proiecte și ajutăm întreprinderile mici să obțină fonduri de dezvoltare.

Povestea noastră a ajuns la un nou capitol în septembrie 2008, când am fost achiziționați de PNO Grant Consulting, cea mai importantă companie independentă de consultanță în domeniul granturilor din Europa. Combinând rezultatele PNO România și RegioConsult, la sfârșitul anului ne lăudam cu un portofoliu de peste 100 de proiecte finanțate.

Compania noastră a ajuns la forma actuală după 2011, când managementul RegioConsult printr-un MBO a reluat controlul activității, păstrând parteneriatul internațional. Sub noua formă juridică a partenerului PNO - Regional Consulting and Management, am continuat să oferim clienților noștri servicii profesionale și de calitate, de care puteți beneficia și dumneavoastră! Am oferit servicii de evaluare de proiecte pentru instituțiile Guvernului României, și ca evaluatori independenți am căpătat experiență și în acest domeniu. Prin proiectele de reabilitare a monumentelor istorice și prin proiectele de infrastructură suntem mândri că am contribuit la dezvoltarea regiunii.

Cu o experiență de aproape 20 de ani, un portofoliu de peste 500 de milioane de euro și o echipă serioasă, competentă, și talentată, compania noastră prestează în prezent o gamă largă de servicii de management de proiect, ajutându-i pe partenerii noștri să se dezvolte și să atragă investiții prin finanțări. Creăm o legătură de durată cu clienții noștri.

Oportunități de angajare:

Nici o zi nu este la fel la RegioConsult! Echipa noastră poate rezolva imposibilul în trei orașe în același timp! Echipa noastră, formată din 15 persoane, este prezentă în Cluj Napoca, Sfântu Gheorghe și Odorheiu Secuiesc, dar putem realiza proiecte în aproape orice parte a României.

Ne diferențiem de restul companiilor din industrie prin faptul că abordăm rezolvarea problemelor cu o abordare "mai mulți oameni, mai mulți ochi". Profesioniștii noștri specialiști în finanțe, marketing, sociologie, drept și științe politice acordă o atenție deosebită fiecărui client în parte. Cei 20 de ani de experiență sunt doar cireașa de pe tort.

În cazul în care anunțul nostru ți-a stârnit interesul, te rog să ne trimiți CV-ul respectiv scrisoarea motivațională în limba română la adresa office@regioconsult.ro.

Publicat 18 Ian. 2023 Reactualizat 25 Ian. 2023 Expiră 17 Febr. 2023
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.