Consultant financiar/Management

FINANCE PLANNER SRL - 10 poziții
Oraș de lucru
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Candidatul ideal trebuie să dețină următoarele calităţi şi aptitudini:
· Comunicare: sunteţi capabil/ă să comunicaţi clar şi concis, atât în scris cât şi verbal;
· Leadership: vă asumaţi responsabilitatea de a atinge obiectivele impuse şi să luaţi initiativa fară ca să vi se spună ce trebuie să faceţi.
· Orientare spre rezolvarea problemelor: sunteţi capabil/ă de a identifica şi analiza o problemă existentă/potenţială şi să găsiti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte.
· Încredere: Vă cunoaşteţi punctele tari şi ştiţi de ce sunteţi capabil şi ce puteţi realiza.
· Flexibilitate: vă adaptaţi uşor în funcţie de situaţie şi sunteţi deschis către noi idei şi persoane.
· Energic/ă: vă place să munciţi şi sunteţi dispus/ă să investiţi timp şi efort pentru a vă atinge obiectivele.
· Lucrul in echipă: vă place lucrul în echipă şi de asemenea puteţi lucra individal

Descrierea jobului

Companie ce oferă consultanță și planificare financiară în domeniul financiar: Bănci, Asigurări, Investiții, Imobiliare, Stat.

Clienții încep colaborarea cu noi, deoarece avem acces la serviciile și produsele companiilor financiare din România și selectăm cu atenție stabilitatea, siguranța și performanța acestora pentru a putea construi o strategie personalizată pentru clienții noștri, astfel putând să își atingă obiectivele financiare.

Experiența noilor consultanți nu este necesară, deoarece fiecare consultant beneficiază de cursuri și traininguri gratuite pentru dezvoltarea și formarea sa profesională.

Responsabilități:
- Întâlniri 1 la 1 cu clienții (online sau fizic);
- Gestionarea situațiilor în relațiile cu clienții și satisfacerea nevoilor financiare;
- Participarea la cursurile de instruire și formare profesională, organizate și suportate integral de compania noastră, susținute de către profesioniștii noștri de la care poți învăța succesul financiar;
- Implicare proactivă;

Beneficiile jobului:
- Alocarea unui mentor personal pentru dezvoltarea personală și profesională a fiecărui consultant;
- Posibilitatea de a-ți construi o cariera de analist, consultant sau manager asistent, bazată pe dezvoltare personală și profesională continuă;
· Un mediu de lucru prietenos, unde îți poți organiza timpul cum dorești și unde noi prețuim efortul și interesul și recompensam rezultatele;
- Plan de comisionare clar definit, remunerația făcându-se în funcție de performanțe, fără a exista un minim și un maxim;
- Traininguri specifice pentru dezvoltarea abilităților;
- Flexibilitate la nivel de program.

Descrierea companiei

Compania parteneră este o companie de top, cu experiență de peste 50 de ani în domeniul planificării și consultanței financiare în 15 țări din Europa.

Cv-urile pot fi depuse până la data de 31 Octombrie 2021 iar persoanele selectate vor fi contactate telefonic pentru interviuri până la 15 Noiembrie 2021. Numai persoanele selectate vor fi contactate.
Publicat 29 sept. 2021 Expiră 29 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos