Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- persoană optimistă cu atitudine pozitivă;
- persoană care lucrează cu pasiune, cu dorința de a se dezvolta personal și profesional, orientată spre rezultate;
- persoană analitică, disciplinată, ordonată, motivată de dorința de a învăța permanent;
- persoană care sa aibă (obligatoriu) următoarele calitați: seriozitate, punctualitate, atenție la detalii, rezistență la stres și la activitatea cu termene limită;
- abilități conceptuale în realizarea de materiale scrise;
- abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții prompt!!;
- abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități;
- capacitatea de a lucra independent.
- experiență în managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj (MINIM 2 ANI);
- Cunosterea legislatiei privind achizitiile publice – Legea nr 98/2016, Ordin 1284/2016
- Cunostinte operare platforme incarcare achizitii: SEAP, Fonduri UE
Descrierea jobului
Descriere job, responsabilități:
Tip contract - Full-time
Nivel studii - Facultate (absolvent)
Nivel salarial - Confidential
- implementare proiecte Fonduri Europene Nerambursabile în perioada curentă a programului de finanțare;
- menținerea legăturilor cu instituțiile publice/companii private ︈în vederea obținerii în termen a documentelor necesare desfășurarii activității;
- consultarea în permanență a modificarilor legislative referitoare la obținerea avizelor și procedurilor de achizitii;
- pregătire, verificare și depunere documentații în vederea depunerii dosarelor de achizitii;
- elaborare documente specifice activității;
- analiza ghidurilor de finanțare în vederea implementarii proiectelor : PNRR, AFIR, POR, PTJ, AFM, CNI etc., în funcție de liniile de finanțare deschise;
- coordonarea unui portofoliu de proiecte;
- Verifica permanent modificarile legislative si informeaza departamentele vizate si conducerea societatii cu privire la modificarile aparute;
- realizarea activităților de management de proiect, planificare, monitorizare a activității, controlul costurilor, raportare.
- colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări;
- Prime de performanta;
- Mediu de lucru placut alaturi de o echipa cu perspective/ Mediu de lucru dinamic și stimulant;
- Posibilitate de dezvoltare si specializare
Tip contract - Full-time
Nivel studii - Facultate (absolvent)
Nivel salarial - Confidential
Descrierea companiei
Activitatea societatii este de prestare servicii in mai multe domenii de activitate
Joburi similare
- 22 Mai 2025
ASISTENT MANAGER PROIECTE FINANTARE EUROPEANA
ASOCIAȚIA G.A.L. VALEA TELIȚEI
Tulcea3000 - 3500 RON net / lună