Publicat 07 Iul 2020 | Reactualizat 06 Aug 2020 | Expiră 07 Aug 2020

Consultant dezvoltare imobiliară

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Este curios, creativ, are inițiativă și este dornic să învețe;
  • Este dispus să ia decizii și să își asume riscuri;
  • Lucrează bine în echipă;
  • Are abilitatea de a rezolva rapid și eficace probleme neașteptate și de a analiza eficient cantități mari de informații;
  • Comunică clar, concis și în mod politicos, atât verbal cât și în scris;
  • Cunoaște piața imobiliară;
  • Cunoaște limba engleză sau germană;
  • Știe să lucreze bine în Microsoft Office (mai ales Excel și PowerPoint) și Google G Suite, și învață rapid să utilizeze noi soluții software;
  • Are permis de conducere categoria B;
  • Cunoștințele de inginerie (mai ales ingineria construcțiilor), economie/finanțe și drept constituie un avantaj;
Experiența profesională în industria imobiliară, în construcții sau în general în managementul de proiect este utilă, dar nu obligatorie.

Pentru proaspeți absolvenți și toți cei fără experiență profesională în industria imobiliară oferim un program de pregătire profesională în domeniul imobiliar. Acesta va avea o durată variabilă, între 3 și 6 luni. În acest timp îți oferim șansa de a fii expus la toate ariile de activitate ale companiei, de la vânzări și marketing, la managementul proiectelor de construcții, luarea deciziilor de investiții, până la conceperea și dezvoltarea viitoarelor proiecte imobiliare. Vei dobândi cunoștințele de bază aferente tuturor acestor domenii, vei lucra îndeaproape cu toți colegii, dar și cu colaboratorii externi ai companiei, și vei primi sarcini diverse și stimulante.
La final vom alege împreună cu tine responsabilitățile de serviciu pe care le vei avea. Această decizie va fi luată pe baza performanței tale în îndeplinirea diferitelor sarcini, persoanelor cu care colaborezi cel mai bine, abilităților dar și preferințelor personale evidențiate în timpul programului de pregatire. Asta nu înseamnă însă că responsabilitățile tale vor rămâne fixe - ele vor fi întotdeauna adaptate în funcție de evolutia ta profesională și nevoile afacerii. Pe lângă asta vei avea întotdeauna oportunitatea de a prelua noi provocări, de a contribui cu idei și a participa la procesele de decizie din toate domeniile de activitate.
Pentru a fi luat în considerare pentru programul de pregătire nu trebuie decât să bifezi câmpul corespunzător din formularul de aplicație online, pe care îl poți deschide apăsând butonul “APLICĂ EXTERN “.

Descrierea jobului

Organizarea companiei noastre este gandita pentru a oferi flexibilitate maximă angajaților și echipei de management, și a permite adaptarea eficientă la condițiile pieței. Din acest motiv nu avem posturi “predefinite”. Filozofia noastră constă în a încerca să descoperim aptitudinile și talentele fiecărei persoane și posibilitatea de a-i oferi un set de responsabilități de serviciu cât mai apropiat de propriile abilități și preferințe.

Responsabilități

  • Vei participa la organizarea și coordonarea activității contractorilor noștri, asigurându-te ca execuția lucrărilor să fie de calitate și finalizată conform planificărilor;
  • Vei contribui la luarea deciziilor de investiții, la planificarea lucrărilor și bugetarea acestora, la dezvoltarea proiectelor noi și a strategiilor de implementare;
  • Vei face analize de piață care vor fi utilizate pentru deciziile de investiții și planificarea viitoarelor proiecte;
  • Vei administra achizițiile de materiale de construcții și relațiile cu furnizorii;
  • Vei întocmi documentațiile tehnice necesare pentru avizarea și autorizarea construcțiilor, și ține legătura cu autoritățile de stat cu competențe în domeniu (I.S.C., O.C.P.I., primării, etc.);
  • Vei propune soluții tehnice, face estimări de costuri și găsi metode de eficientizare a procesului de construcție;
Ce oferim
  • Venit lunar net între 4000 și 8000 de lei, în funcție de experiență, cunoștințe și rezultate
  • Program de bonusuri și profit sharing: bonus plătit lunar, stabilit conform unei formule obiective și transparente, proporțional atat cu performanța personală cât și cu profitul companiei
  • Susținere pentru dezvoltarea profesională și învățare continuă, pentru a putea să progresezi în cariera și să dobândești responsabilități în luarea deciziilor
  • Program flexibil
  • Un loc de muncă sigur, la o companie cu rezerve financiare substanțiale, care nu este nevoită să facă reduceri de personal în perioade de recesiune

Descrierea companiei

Societatea RHENANIA IMMO S.R.L., este cel mai important jucător de pe piața imobiliară din Județul Sibiu. Am dezvoltat ansamblurile rezidentiale Bella Villa, Cireșica 1 și Cireșica 2 și în prezent construim cartierul Kogălniceanu. În perioada 2011-2020, am livrat peste 800 de apartamente, predate ”la cheie”.

Rhenania Immo este un dezvoltator imobiliar integrat, care administrează in-house toată gama de operațiuni pe care le presupune un proiect imobiliar: planificare urbană, proiectare tehnică și arhitecturală, managementul procesului de construcție, marketing, vânzări. Succesul acestei strategii este ceea ce ne-a permis să ne diferențiem de concurență, oferind un produs de cea mai înaltă calitate.

Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Consultant dezvoltare imobiliară  -  Rhenania Immo

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close