
Consultant Customer Service
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!
Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.
Descrierea jobului
- Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;
- Sa respecti normеle de confidеntialitate;
- Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.
- Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca;
- Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale);
- Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca in prima zi sa te simti pregatit;
- Oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei cu ajutorul experientei acumulate in departamentul de Relatii cu Clientii, ce iti poate facilita accesul la alte roluri in interiorul organizatiei pe termen mediu si lung;
- Stim ca si salariul e important, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza si bonuri de masa, avem si bonusuri lunare in functie de performanta.
Descrierea companiei
Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.
De ce Vodafone?
Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute; Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării; Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă; Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon; Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume; Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.
Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.
Alatură-te astăzi companiei Vodafone Romania!
Together we can !
-
-
- 17 Ian. 2023
Customer Service – Relatii Clienti
CENTRUL CULTURAL DE LIMBA ENGLEZA SHAKESPEARE SRL
3500 RON net / lunăBucurești