Consultant Customer Service Call Center

Vodafone Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Te consideri un mic Sherlock? Nouă, la Vodafone, ne plac oamenii curiosi care caută cele mai bune soluții.
Căutăm colegi care întreabă „Ce ar fi dacă?”. Oameni care împărtășesc pasiunea noastră pentru a fi îndrăzneți și curajoși.

Echipa noastră de Call Center a creat mediul ideal pentru a susține colegii aflați la început de drum.
Aplică acum pentru poziția de Consultant Customer Service Call Center și hai să ne cunoaștem.

Descrierea jobului

Acest job reprezintă primii tăi pаși în cariеră, nu doar Responsаbilități:

• Să oferi suport clienților și să dеzvolți relațiilе cu cei existenți, prin soluții potrivite nеvoilor acestora;
• Să respecți normеle de confidеnțialitate printr-un nivеl ridicat de etica și integritate;

Oportunitatea unei cariere in Vodafone, nu doar Beneficii:

• Activitatea se desfășoară remote; Programul este flexibil, în funcție de rotații;
• Poți alege cât timp vrei să lucrezi (4h/6h/8h), ca să ai destulă energie și pentru un suc după muncă;
• Training plătit, în care înveți tot ce ai nevoie pentru ca în prima zi să te simțti pregătit;
• Ești înnebunit după Games of Thrones? Iată ca poți citi cărțile (și multe altele) prin Bookster;
• Știm că și salariul e important, așa că nu îți face griji, pe lângă salariul de bază și bonuri de masă, avem și bonusuri lunare în funcție de performanță.

Descrierea companiei

Every great brand stands for something and, at Vodafone, our purpose is ‘to connect for a better future’. Vodafone is a leading telecommunications company in Europe and Africa. Our expertise and scale give us a unique opportunity to drive positive change for society. Our networks keep family, friends, businesses and governments connected and – as the COVID-19 pandemic has proven – we play a vital role in keeping economies running and the functioning of critical sectors like education and healthcare. Working at Vodafone is all about helping people to benefit from the new technology and innovations. We bring the future to even the most remote places, using technology to help families in disaster zones, enabling access to digital for the vulnerable, connecting millions of vehicles to the internet and thinking about technology that doesn’t even exist yet. Over 30 years ago, we made the first ever mobile phone call and sent the first SMS in Britain and have been changing the lives of billions of people ever since. In Romania, we are also carrying a long history of firsts – first mobile operator in Romania, first GSM operator to launch the short messaging service (SMS) and first to offer GPRS (2001), 3G (2005), 4G (2012) and 5G (2019) services – and innovations: we offered world’s first live hologram concert and, later, 4K holograms of Romanian mothers. We believe being different is good. We can only leverage this diversity by building an inclusive culture where everyone is respected, can be themselves and strive to be their best. We do this through our maternity and parental leave policies, by empowering women through connectivity and improving access to education and digital skills for women, girls, and society at large. We are respectful of all individuals, irrespective of race, ethnicity, disability, age, sexual orientation, gender identity, belief, culture or religion. Your different perspectives help us to shape the future. At Vodafone, we are also taking significant steps to reduce our impact on our planet by reducing our greenhouse gas emissions by 50% by 2025, purchasing 100% of our electricity from renewable sources by 2025, and reusing, reselling or recycling 100% of our redundant network equipment. The future is exciting. Ready?

Publicat 29 sept. 2021 Reactualizat 27 oct. 2021 Expiră 29 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos