Publicat 05 Dec 2017 | Reactualizat 02 Ian 2018 | Expiră 05 Ian 2018

Consultant asistenta clienti

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinte:
- abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii companiei
- mentalitate pozitiva, proactiva si orientata spre identificarea de solutii
- receptivitate la nevoile clientilor
- exprimare clara si capacitate de persuasiune
- capacitate, disponibilitate si interes pentru a invata/deprinde cunostinte noi (in special tehnice)
- punctualitate, seriozitate, implicare, adaptabilitate, atentie la detalii
- cunoasterea limbii Engleze la nivel mediu (in special scris)
- dorinta de a aduce o contributie pozitiva la locul de munca.

Descrierea jobului

Postul oferit implica activitati tehnice si comerciale legate de asistenta clientilor companiei combinate si cu unele activitati de back office (verificari periodice, unele activitati de mentenanta etc). Nu sunt necesare cunostinte tehnice specifice sau experianta la un loc de munca similar dar precizam totusi ca acest post are un caracter tehnic pronuntat. Ca atare este necesara o anumita inclinatie pentru invatarea si utilizarea aplicatiilor web si PC si pentru tehnica Web/IT in general.

Responsabilitati:
- preluarea solicitarilor clientilor prin mail sau telefon
- informarea sau consilierea clientilor
- identificare si rezolvarea problemelor clientilor sau directionarea acestora catre persoana potrivita
- inregistrarea informatiilor aparute in urma interactiunilor cu clientii
- posibile activitati legate de managementul bazei de date
- activitati comerciale uzuale

Beneficii:
- candidarea pentru acest post nu necesita cunostinte tehnice specifice sau experienta
- oferim training in-house complet pentru incadrarea in post
- relatie de lucru corecta, amicala, negrevata de dispozitii divergente sau contradictorii

NU fac parte din cerintele acestui post, dar pot reprezenta avantaje la incadrare, urmatoarele:
- cunostinte si abilitati generale referitoare la practica administrativa in companii
- cunostinte / experienta in marketing (in special cel online)
- front end web development: HTML, CSS, JavaScript
- back end web development: PHP, MySQL
- cunostinte utilizare CMS-uri uzuale: WordPress, Joomla etc
- cunostinte Linux, cPanel

Salariul de incadrare se stabileste in urma interviului in functie de abilitati si cunostinte.

Descrierea companiei

Infiintata in anul 2007, Euroweb Srl furnizeaza servicii web pe piata nationala de profil. In mod special oferim servicii de gazduire web (web hosting) si inregistrare nume de domenii.

Expirat
Consultant asistenta clienti  -  Euroweb Srl

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close