Publicat 21 Ian 2021 | Reactualizat 08 Feb 2021 | Expiră 08 Feb 2021

CONSULTANT ACHIZIȚII

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Studii superioare în domeniul juridic absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • Specializări în domeniul achiziţiilor publice (certificat absolvire curs expert achiziții publice, cod COR 214946);
  • Vechime de minim 5 ani în muncă, în domeniul studiilor superioare solicitate;
  • Experiența de minim 3 ani în domeniul achiziţiilor publice de produse, servicii şi lucrări constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;
  • Bune competenţe de redactare;
  • Capacitate bună de lucru în echipă, capacitate de a lucra în condiții de stres sau cu termene strânse, încadrare în termenele stabilite;
  • Bună capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, bună capacitate de comunicare, seriozitate, corectitudine, punctualitate;
  • Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă;
  • Disponibilitate pentru program prelungit şi deplasări cu respectarea prevederilor Legii 53/2003 - Codul muncii

Descrierea jobului

Postul de Consultant Achiziții face parte din cadrul Departamentului Juridic, Achiziții și Debite. Pentru acest post va fi încheiat contract individual de muncă pe perioadă determinată valabil până la 31 decembrie 2022, cu posibilitate de prelungire.

Obiectivul postului
Îndeplinirea atribuţiilor compartimentului intern specializat în atribuirea contractelor de achiziţie publică.

Principalele responsabilităţi

  • Realizarea demersurilor necesare pentru înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrării autorităţii contractante în SEAP sau recuperarea certificatului digital, dacă este cazul;
  • Elaborarea şi, după caz, actualizarea, pe baza necesităţilor transmise de celelalte compartimente ale ADR Vest, a programelor anuale ale achiziţiilor publice, ca instrumente manageriale pe baza cărora se planifică procesul de achiziţie în cadrul diverselor proiecte al căror beneficiar este ADR Vest;
  • Elaborarea documentaţiei de atribuire sau, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs;
  • Îndeplinirea obligaţiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute în Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
  • Inițierea, desfășurarea şi finalizarea procedurilor de atribuire;
  • Realizarea achizițiilor directe;
  • Constituirea şi păstrarea dosarelor de achiziţii publice ale ADR Vest.
Pentru ocuparea acestui post ADR Vest organizeaza concurs. Mai multe informatii se gasesc pe pagina web a ADR Vest la butonul Angajari.

Descrierea companiei

Agentia pentru Dezvoltare Regionala Vest este o institutie neguvernamentala, nonprofit şi de utilitate publica. Ea face parte din ansamblul organismelor şi instrumentelor financiare, regionale şi naţionale descris in Legea nr. 315/ 2004 drept sistemul national al dezvoltarii regionale. De asemenea, ADR Vest indeplineste rolul de Organism Intermediar pentru Programul Operational Regional 2014-2020, Programul Operational Regional 2007-2013 si Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice 2007-2013.

Expirat
CONSULTANT ACHIZIȚII  -  Agentia pentru Dezvoltare Regionala Vest

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close