Publicat 13 Iul 2020 | Reactualizat 28 Nov 2020 | Expiră 13 Dec 2020

Construction Planner

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 5 ani experiență în muncă

Candidatul ideal

Plannerul planifica proiectul, dezvolta graficul de lucru si supravegheaza respectarea lui.
Impreuna cu Managerul de Proiect si cu Managerul de Cost dezvolta o structura de lucru, o impartire a sarcinilor pe proiect, stabileste frecventa de raportare necesara proiectului, participa la realizarea Cost Planului si contribuie la procesul de licitatie pentru subcontractori.

Plannerul se afla sub coordonarea Managerului de Proiect și are ca atributii in Proiect, urmatoarele:

Descrierea jobului


1. Planifică și Dezvoltă:
• Planifică proiectul, dezvoltă graficul de lucru și supraveghează respectarea lui;
• Definește proceduri de control al proiectului și identifică resursele necesare pentru a
le pune în practică;
• Împreună cu Managerul de Proiect, dezvoltă o structură de lucru și împărțire a
sarcinilor pe proiect;
• Stabilește frecvența de raportare necesară proiectului;
• Întocmește Baseline-ul proiectului, Graficul de lucrari si il actualizeaza lunar utilizand planning software : MS project si/sau Primavera P6

2. Coordonează:
• Coordonează sistemul de evaluare, măsurare și raportare a proiectului;
• Colaboreaza impreuna cu toti cei implicati in proiect, la identificarea si evaluarea
riscurilor (amenintari/oportunitati), realizand registrul de riscuri;
• Participă la întâlnirile relevante, pentru a se asigura că timpul și bugetul reflectă
ultimele modificări decise;
• Coordonează procesul de licitație pentru subcontractori impreuna cu Manager de
Cost.

3. Verifică:
• Supraveghează și evaluează resursele, analizează evoluția proiectului și integrează
update-urile în cash flow, pe baza principiilor EVM (earn value management);
• Identifica masuri de reducere a impactului riscurilor si actualizeaza registrul de riscuri;
• Se asigură că toate rapoartele de planificare și documentele necesare sunt pregătite
și realizate conform cu procedurile specifice proiectului;
• Evaluează statusul general al proiectului împreună cu echipa de project management
și recomandă acțiuni/ proceduri de eficientizare, unde este cazul

Descrierea companiei

Prime Kapital este o organizatie care actioneaza ca investitor, dezvoltator si operator pe piata de real estate. Accentul investitiilor se pune pe Europa Centrala si de Est, investind preponderent in activele de retail, in proiecte rezidentiale si, atunci cand apar oportunitati, in alte segmente imobiliare.
Echipa cuprinde profesionisti cu o experienta exceptionala, combinand o baza de competente integrata de-a lungul intregului lant de creare a valorii proprietatii. Conducerea organizatiei este formata si din fondatorii si fostii directori executivi ai celei mai mari companii de proprietati comerciale cu sediul in Europa Centrala si de Est, care, in calitatea lor anterioara, au dezvoltat, re-dezvoltat si operat mai mult de 30 de active de baza.

Construction Planner  -  Prime Kapital Development S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close