Publicat 18 Dec 2017 | Reactualizat 15 Ian 2018 | Expiră 17 Ian 2018

Consilier Vanzari (Magazin)

11 posturi

Candidatul ideal


• Experienţă în comercializarea şi gestionarea produselor alimentare
( lucrul intr-o companie multinationala, in piete agroalimentare: depozite legume & fructe
sau magazine cu specific: macelarii, abatoare, pescarii, etc. reprezinta un avantaj)
• Orientare catre cerintele pietei si ale clientului
• Capacitate de comunicare, flexibilitate, loialitate
• Cunostinte operare MS Office

Descrierea jobului


• Ofera permanent consiliere si suport clientilor
• Asigura, verifica si raspunde de corecta gestionare a stocurilor
• Efectueaza receptiile si retururile de marfa, cantitativ si calitativ, verifica actele insotitoare
• Organizeaza si raspunde de efectuarea inventarelor partiale si anuale
• Verifica si asigura zilnic expunerea marfii in rafturi sau pe paleti, in vederea completarii rafturilor si paletilor din zona comerciala, conform principiului FEFO
• Verifica zilnic etichetarea corecta a articolelor din raion si expunerea lor conform regulilor si procedurilor de aranjare a marfurilor

Pachet atractiv de beneficii:
• Salariu competitiv, format din salariu fix, tichete de masă, prime și bonusuri
• Stabilitatea locului de muncă, mediu de lucru plăcut
• Posibilităţi reale de dezvoltare a carierei.

Descrierea companiei

METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry. În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 30 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ. Pentru consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători. În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România. Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară. În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.

Consilier Vanzari (Magazin)  -  SC METRO Cash & Carry S.R.L.