Consilier vanzari energie si servicii (perioada determinata)

ENGIE Romania SA - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.
Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat și inspirat pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.

În prezent, căutăm o persoană cu abilități de comunicare, vânzare și negociere, orientată spre client, cu spirit de echipă, care se poate adapta cu ușurință schimbărilor și provocărilor din domeniul nostru de activitate, pentru a se alătura departamentului Vanzari Directe, în calitate de Consilier Vanzari Energie si Servicii - perioada determinata.

Dacă ești interesat/ă să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

Descrierea jobului

Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
  • Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • Experiență de minimum 1 an în lucrul cu clienții;
  • Cunoștințe operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;
  • Abilități de comunicare și prezentare;
  • Capacitatea de a asculta și de a rezolva problemele clienților;
  • Tehnici de prezentare și argumentare;
  • Autonomie, inițiativă și implicare;
  • Abilități de lucru in echipă;
  • Deschidere față de schimbare.

Descrierea jobului
  • Vei identifica solicitările clienților, îi vei consilia sau direcționa în vederea soluționării problemelor pentru care aceștia s-au prezentat, urmărind creșterea satisfacției și loialității clientilor;
  • Vei rezolva solicitarile clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații facturi estimate și regularizări, alocare ajutoare încălzire, amânări de plată și eșalonări, comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont;
  • Vei solicita informații serviciilor conexe și vei elabora răspunsuri verbale, telefonice și/sau scrise la solicitările si reclamațiile clienților;
  • Vei asigura gestionarea eficientă a contractelor și actualizarea datelor clienților casnici și non-casnici in sistemul informatic;
  • Vei opera stornarea facturilor clienților în baza contestațiilor consumului de către aceștia și vei refactura, punctual și manual, în regim de backoffice, cu aprobarea nivelului corespunzător delegarilor de competențe;
  • Vei asigura consilierea clienților pentru concilierea debitelor, urmarind recuperarea debitelor restante.

Numai candidații selectați vor fi invitați la interviu.

In cazul in care optezi sa ne transmiti datele tale cu scopul de a candida pentru pozitia mentionata in prezentul anunt, te rugam sa iei cunostinta despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor:
https://www.engie.ro/corporate/wp-content/uploads/2018/09/ER_Nota-de-informare-Candidati.pdf

Descrierea companiei

Grupul ENGIE este o referință globală în domeniul energiei și al serviciilor cu emisii reduse de carbon. Alături de cei 4.250 de angajați din România, de clienți, parteneri și părți interesate, ne angajăm să accelerăm tranziția către o economie cu impact neutru în ceea ce privește emisiile de carbon, printr-un consum redus de energie și soluții prietenoase cu mediul. Inspirați de ambiția noastră, îmbinăm performanța economică cu producerea unui impact pozitiv asupra oamenilor și planetei, bazându-ne pe activitățile noastre cheie – gaze naturale, energie electrică, servicii tehnice – pentru a oferi soluții competitive clienților noștri.

Publicat 2 aug. 2022 Reactualizat 9 aug. 2022 Expiră 1 sept. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.