Publicat 12 Dec 2018 | Reactualizat 07 Oct 2019 | Expiră 07 Nov 2019

Consilier vânzări EXPERT IT

3 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidatul ideal, în experiența noastră aferentă departamentului de vânzări, s-ar rezuma la calitățile necesare descrierea unui soi de super-erou/eroine :D. Vânzările sunt prima linie, în deschiderea de oportunități, în reprezentarea imaginii unei companii, și asigurarea unui business sustenabil. E o luptă, de multe ori incorectă sau inegală, mai ales că nu avem conexiuni politice. Evident că toate vorbele, toate luptele ar fi în zadar fără o echipă tehnică ce demonstrează întru totul ceea ce ai promovat atât de bine și cu atâta interes, tu, candidatul nostru.
Enunț mai jos calitățile minime necesare unui super erou în EXPERT IT :), ordinea nu reflectă importanța:
- simțul umorului - pentru că suntem glumeți
- rezistență la stres - aș fi scris (can take crap from others) ”rezistență la problemele din jur”, care evident că ajung la noi prima dată
- părere bună despre tine - atunci și clienții vor avea o părere bună despre tine
- atitudine de ”can-do” - stabileșteți obiectivele zilnice și închide-le în timp util
- dexteritate și consecvență - iar și iar și iar - obiectivul de bază nu se schimbă, ci doar uneltele folosite, oamenii cu care interacționezi și evident că fiind IT, se schimbă tehnologia - tot timpul. Care e obiectivul de bază: avem echipă tehnică bună, care trebuie să primească de lucru, deci SALES. Avem business cu strategie de dezvoltare, deci SALES. Avem o zi proastă, deci glume cu SALES (doar ai simțul umorului nu?)
- măcar o extra limbă vorbită (engleză, maghiară, ceva) - backup pentru descărcat CRAP (lăsăm limba română cu diacritice, neafectată, curată, pentru că avem clienți selecți).
- adaptabilitate la nou - tot timpul apare ceva nou, fie că vorbim de o procedură, fie că vorbim de un cadru legislativ
- plăcerea de a socializa - nu gen FACEBOOK, dar mai mult gen să legi relații cu cei pe care-i servim, cei cărora le identificăm și furnizăm soluții IT
- fund bun - e totuși un job ce necesită ore la birou (nu vei zbura în locuri, decât în vacanțe poate, sau TeamBuilding). A se trata ca o metaforă, deci o luați cum vreți :D.
- imaginație și spirit de observație - trebuie să fi foarte atent la nevoile clientului și să adaptezi soluții încât să reprezinți eficient interesele companiei, inclusiv satisfacția clienților
- prezență plăcută și bun gust - chiar dacă nu e FUN (tastic), pe vânzări lumea reacționează la plăcut, la frumos. Așa că e important cât de bună este părerea ta despre tine :)
- mega interesat(ă) - nu de grijile altora ci de munca ta. Grijania ta, sunt obiectivele tale (prospectări, ofertări, livrări, feedback, follow-up). Așa că, vezi ce te interesează, că poate nu e acest job :)
- răbdare și atenție - e simplu. Ai avut răbdare să citești până acum? you are probably in. Altfel... nu știu.. vei uita poate să închizi magazinul, sau să dai oferta la timp...nu vei parcurge procedurile complet, că ... nu ai avut răbdare.
- discreție maximă - what happens in EXPERT IT, stays in EXPERT IT
- rezistență la stres și presiune - crezi că ai mai citit asta?
- rezistență la stres și presiune - am zis rezistență.
- rezistență la stres și presiune - ai cedat? mai poți?
- rezistență la stres și presiune - bun.. hai că poți

Așteptăm pe oricare din voi, indiferent de vârstă, cei dintre voi care aveți curajul să începeți un nou tip de job, chiar dacă ați mai lucrat în IT, sau nu, într-un ecosistem de IT MODERN. Vorbim de proceduri, vorbim de raportări, vorbim de analiză și măsurare a eficienței și stabilirea planului de îmbunătățire. Ai aplicat deja? :)

Descrierea jobului

Hello din nou.
E bine că ai trecut dincolo de partea de candidat ideal și ai ajuns la concret. La acțiune (vei auzi mult de acțiune).

Jobul are scopul principal, vânzările, sau SALES cum am neologito noi (evident noi, subscriem EU cu prietenul meu imaginar. Nu te speria, nu vei discuta cu el). Ca și acțiune, activitatea ta se va desfășura preponderent la birou, care de fapt este magazin retail (istoricul nostru și o mică parte din activitate încă se adună în jurul activității magazinelor). Vorbim de rafturi, vitrine, marfă aranjată, etc. Ai libertatea și încurajăm inițiativă, să vi cu propuneri către superiorul ierarhic, care e directorul de vânzări (but he is a she) și să FENG SHUIM magazinul.
Altfel, în activitatea de vânzare avem mai multe proceduri:
1) vânzările retail - sau vânzări de magazin - atât produse cât și servicii
2) vânzările consultative - vânzările business - pentru clienții curenți și viitori

Vei interacționa cu:
1) aplicația de ERP - gestionează stocuri, fiscalizările necesare, facturi, o parte din oferte
2) sistemul de CRM - centralizează structurat toate informațiile colectate în procesul de vânzări, dar și este unealta folosită pentru centralizarea cazurile preluate de service, cazurilor solicitate de beneficiar (clienții noștri)
3) sistemul de calcul și acea minunată casă de marcat fiscală
4) undeva lângă tine, mai este și un copiator, și,
5) evident variantele de tipizate (fișa Bugs Bunny - atunci când preiei un service, Proces Verbal anulare Bon Fiscal - mai dă lumea în bară uneori, fișe de transport/livrări, etc.)
6) ce ține de contabilitate primară (Registre de casă, chitanțiere, bonuri fiscale/zeturi, stuff - și un SEIF ascuns. Nu că stau teancurile de bani, dar că așa e legea... și ne place să fim la punct cu legea).
7) o mega interesantă CASCĂ, subțirică, doar pe o ureche, care te va aduce în lumea preluării solicitărilor CLIENȚILOR DE CALL CENTER (în general cazuri de service). Sales e prima linie. Ahh.. poate nu-ți place casca. Vorbim cu Moș Crăciun și va aduce o cască mai frumoasă, dacă e cazul. Sau un scaun...
8) vei interacționa cu curățenia din magazin... adică trebuie să fie plăcut, da ? :) (nu te speria, că ai ajutoare, și nu sunt mari showroom-urile/birourile)
9) excepțional vei avea de făcut diverse deplasări la instituțiile statului, sau alte astfel de activități

RESPONSABILITĂȚI (avem un mic copy paste aici):
1) Preluarea service-urilor și introducerea datelor în sistem;
2) Preluarea mărfii intrate conform procedurii interne;
3) Realizarea targetului de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a firmei.
4) Identificarea de noi clienți.
5) Prezintă și promovează direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți.
6) Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piața a produselor / serviciilor în zona în care acționează.
7) Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora.
8) Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonații acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal.
9) Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează.
10) Are o atitudine politicoasă atât față de colegi, cât și față de clienții cu care vine în contact.
11) Follow-up until you drop: atât în partea de clienți, cât și în partea internă (aprovizionare, confirmare soluții financiare, etc.)

Simplistic e în forma următoare:
1) ai grijă de contabilitatea primară a magazinului și servirea clienților
2) prospectăm, ofertăm, luăm feedback, facem follow-up, luăm comenzi ferme, le urmărim și ne asigurăm că echipele și-au făcut treaba în a le închide la timp.
3) respectăm KPI (adică telefoane clienți, oferte trimise, etc.) - pentru a te asigura că ajungi la obiectivele stabilite

BENEFICII:
1) financiar se începe cu perioada de probă, deci bugetul este de probă
2) după perioada de probă, sau chiar pe parcursul ei, dacă demonstrezi valoarea ta, se aliniază cu bugetul alocat aferent anunțului
4) în urma evaluării, dar și în urma obiectivelor îndeplinite (are d-ul Director niște KPI stabiliți și aprobați) se alocă BONUSURI
5) directorul de vânzări - da, este un beneficiu pentru că este un suport extrem de important. O vei cunoaște, dacă aplici.
6) telefon de serviciu + laptop
7) suport de la colegi în curba de învățare și proceduri scrise pentru diverse etape. Nu sunt toate procedurile documentate, dar pe măsură ce le absorbi, le vom actualiza și acelea.
8) buget de învățare anual, coordonat de superiorul ierarhic.
9) diversitate de proiecte
10) evaluare bazată atât pe performanțele colective, cât și individuale
11) de discutat, de comunicat: nu doar IT-ul este modern și evoluează, ci și resursele umane. Sunt conștient că resusa umană este cel mai important lucru, de aceea în atribuțiile echipei de management intră și deschiderea față de propunerile tale. Evident că trebuie adresate cu argumente pertinente și să aibă o formă constructivă, dar am învățat tot timpul de la oamenii noștri ce alte beneficii ar fi de interes.

Descrierea companiei

Bună,

suntem o companie locală din Reghin, cu experiență în IT de 11 ani, atât în partea de furnizare cât și în partea de servicii.
Am avansat foarte mult în zona de clienți CORPORATE, clienți BUSINESS (mici și mijlocii), unde am implementat soluții IT proprii, dezvoltate de-a lungul anilor (integrări hardware și software, pe mai multe capitole de expertiză). Avem specializări în multe domenii, iar targetul nostru de clienți sunt cei care pun preț pe valoarea adăugată de un IT MODERN.
Clienții sunt adresați de echipa de vânzări, ce au responsabilitățile sale de prospectare și identificare oportunități, dar și de a prelua cazurile prin CALL CENTER, sau local în punctele de lucru. Departamentul TEHNIC este dedicat următoarelor capitole:
1) IMPLEMENTĂRI SOLUȚII IT
2) Mentenanță proactivă și reactivă a clienților EXPERT IT
3) Intervenții QUICK SUPPORT la clienții fără abonamente
4) service retail, pentru clienții casnici, care au nevoie să apeleze la o companie de încredere
5) consiliere presales pentru clienții potențiali și existenți EXPERT IT

Activitatea noastră a atras clienți din România, țări din uniunea europeană, dar și din SUA și Canada. Avem clienți în portofoliu foarte stabili și serioși, alături de care construim un mediu de business profesionist.

Am investit timp și resurse în a putea separa capacitatea și echipa de vânzări, de departamentul tehnic, tocmai pentru a putea avea un randament mai bun și timpul necesar de alocat pentru atenția specială pentru clienții mai sus menționați.
Punem foarte mare accent pe comunicare și colectarea feedback-ului, dar și structurarea informațiilor adunate de-a lungul proceselor de prospectare/vânzare, într-o formă organizată, care apoi poate fi analizată, iar echipa să adreseze mai eficient nevoile clienților.

Expirat
Consilier vânzări EXPERT IT  -  EXPERT IT SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close