Publicat 11 Iul 2019 | Reactualizat 25 Iul 2019 | Expiră 30 Iul 2019

Consilier Relatii Clienti Rezidentiali-E.ON Servicii Clienti

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Adecco Resurse Umane lider national si mondial in domeniul resurselor umane recruteaza pentru clientul sau, compania E.ON Servicii Clienti, organizatie multinationala de prestigiu, activa in domeniul energetiC, Consilier Relatii Clienti Rezidentiali pentru locatia Deva.

Rol
Interactioneaza direct cu clientii, cu scopul de a promova /vinde la modul consultativ serviciile si produsele E.ON si de a raspunde solicitarilor de suport ale acestora. Se asigura de implementarea standardului de mercantizare a centrului de relaţii clienţi.

Experienţă practică necesară
- Experienţa în domeniu interactiunii si comunicarii cu clientii poate să constituie un avantaj.

Cunoştinţe IT
- Deprinderi utilizare MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.

Altele
• Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
• Abilităţi de negociere şi prezentare bune;
• Spirit antreprenorial/motivare puternică;
• Abilităţi analitice şi conceptuale bune;
• Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;
• Capacitate de lucru în condiţii de stres.

Descrierea jobului

- Intampinarea clientilor: saluta clientii care intra in centrul de relaţii clienţi si ii intampina cu o atitudine prietenoasa, cautand sa utilizeze formule personalizate de intampinare.
- Identificarea motivului vizitei: identifica motivul pentru care clientul viziteaza centrul de relaţii clienţi, il asculta, acordandu-i toata atentia: adreseaza intrebari deschise, folosind un limbaj pozitiv si il ajuta pe client sa se familiarizeze cu modul de desfasurare a activitatii in centrul de relaţii clienţi pe zona sa de interes.
- Consultanta: promoveaza activ produsele si serviciile E.ON si acorda clientului suport si consultanta pentru solicitarile pe care le poate solutiona; evalueaza fiecare situatie prezentata de client si foloseste tehnici de vanzare consultativa, prin cross-sell si up-sell pentru a creste valoarea conturilor clientilor. Rezolva solicitarile clientilor si ofera informatii de natura comerciala (oferta, pret, conditii contractuale etc.) si tehnica (caracteristici, retea, service etc.) despre produse si servicii.
- Satisfactia clientului: solicita constant feedback de la client pentru a se asigura ca solutia gasita este cea potrivita si a obtinut tot ce dorea pe parcursul vizitei in centrul de relaţii clienţi. Impartaseste feedback-ul cu managerul direct si echipa pentru a imbunatati experienta clientului. Manifesta disponibilitate, amabilitate si foloseste un limbaj adaptat fiecarui client, aratand un interes real pentru nevoia clientului, empatizand cu acesta. Ofera clientului o experienta peste asteptari prin toate comportamentele si actiunile sale.
- Managementul fluxului de clienti: administreaza eficient fluxul de clienti din centrul de relaţii clienţi prin: informarea clientilor in privinta timpului de asteptare, oferirea de suport pentru emiterea bonurilor de ordine, explicarea modului de preluare la biroul unui consultant, indicarea zonelor de asteptare din magazine. Este prezent printre clienti si le recomanda metode de petrecere cat mai placuta a timpului de asteptare (oferire de pliante etc.). Stabileste impreuna cu coordonatorul planuri de actiune pentru gestionarea fluxului de clienti in perioadele aglomerate si pentru gestionarea situatiilor tensionate. Promoveaza metode alternative de plata si rezolvare prin self-care a operatiunilor.
- Cunostinte si training: asimileaza informatia din comunicatele comerciale, procedurile operationale, precum si alte informari primite de la echipele de suport, actionand in consecinta. Parcurge cursurile de formare si testele de cunostinte in scopul obtinerii de rezultate favorabile.
- Conduita: reprezinta E.ON in relatiile cu clientii si actioneaza in conformitate cu valorile si standardele de etica si moralitate ale companiei, respectand dispozitiile legale, prevederile Regulamentului Intern si ale Codului de Conduita si procedurile interne. Acceseaza sistemul informatic si bazele de date ale companiei in scopul definit in procedurile de lucru, doar la cererea clientului, dupa identificarea acestuia

Descrierea companiei

Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

Cine este Adecco?

Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

Noi si voi, suntem Adecco.

Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri. Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

Expirat
Consilier Relatii Clienti Rezidentiali-E.ON Servicii Clienti  -  Adecco Resurse Umane

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close