Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

CONSILIER JURIDIC

Aduro S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii superioare finalizate – drept, construcții;
  • Experiență pe un post similar în domeniul construcțiilor – minim 7 ani;
  • Microsoft Office – în special Word, nivel avansat;
  • Experienta cu formele contractuale de tip FIDIC;
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoașterea normativelor tehnice și a legislației specifice în vigoare – în domeniul construcțiilor (HG1 /2018).

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Oferă consultanță și asistență juridică pe probleme de relații comerciale și contracte comerciale;
  • Analizează și evaluează riscurile, elaborează obiecțiunile pentru contractele comerciale ale companiei;
  • Negociază, întocmește, încheie contractele de execuție, subantrepriză, prestări servicii și actele adiționale subsecvente în vederea modificării sau completării contractelor cu date referitoare la durata contractului, obiectul contractului, prețul contractului etc.;
  • Asigură documentele și informațiile juridice solicitate în departamentele și compartimentele companiei;
  • Redactează notificările, revizuiește contractele și termenii contractuali cu furnizorii în ceea ce privește achizițiile;
  • Asigură asistență juridică pentru societate în fața oricăror organe jurisdicționale;
  • Urmărește actualizarea actelor normative și informează conducerea referitor la obligațiile ce revin societății;
  • Întocmește formalitățile prevăzute de lege în cazul modificării actului constitutiv, asigurând înregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comerțului;
  • Monitorizează hotărârile judecătorești rezultate în urma soluționării litigiilor instrumentate, susceptibile de executare silită, în vederea legalizării și demarării demersurilor specifice pentru recuperarea sumelor de bani datorate societății;
  • Avizează și legalizează documentele, conform legislației în vigoare care reglementează activitatea;
  • Verifică respectarea condițiilor și termenelor contractuale (FIDIC), pe toată durata derulării contractelor companiei;
  • Menține la zi documentația contractelor și le revizuiește periodic;
  • Urmărește constant drepturile și obligațiile contractuale;
  • Administrează și gestionează contractele principale și oferă suport în administrarea contractelor de subcontractare/furnizare/prestări servicii;
  • Redactează corespondența către beneficiari, consultanți, subantreprenori, prestatori și/sau furnizori.

Descrierea companiei

Înființată în 2009, ADURO Ia crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.

MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!

Publicat 3 Iun. 2025Reactualizat 17 Iun. 2025Expiră 3 Iul. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.