Candidatul Ideal
- Studii superioare juridice, finalizate cu diploma de licenta;
- Buna cunoastere a legislatiei aplicabile societatilor;
- Buna cunoastere a legislatiei civile/ comerciale, in special a materiilor privitoare la bunuri si obligatii.
- Cunoasterea limbii engleze, cel putin de nivel B1 – nivel mediu;
- Cunostinte Microsoft Office (Outlook, Excel, Word etc.);
- Gandire analitica si sintetica si atentie la detalii;
- Abilitati organizatorice, de comunicare orala si in scris;
- Orientat catre rezultate si rezolvarea situatiilor cu impact juridic pentru societate;
- Postul poate presupune si depasari in Bucuresti, Ilfov si, ocazional, in tara.
Constituie avantaj - experienta anterioara in domeniul juridic si, in special:
- Experienta in utilizarea Portalului O.N.R.C. si cunoasterea procedurilor O.N.R.C.;
- Experienta in utilizarea portalului A.N.C.P.I. si interactiunea cu aceasta institutie;
- Experienta in obtinerea de autorizatii, avize de la autoritatile locale;
- Experienta in redactare de acte juridice (contracte, declaratii);
- Experienta in analiza documentatiei juridice referitoare la bunuri imobile;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Efectuare de operatiuni (cereri mentiuni etc) in relatia cu O.N.R.C., atat prin portalul institutiei, cat si fizic;
- Efectuare diverse operatiuni (intabulari, notari, radieri etc.) in relatia cu A.N.C.P.I.;
- Redactare si avizare acte juridice (contracte, declaratii, cereri, notificari etc);
- Organizarea si arhivarea documentelor departamentului juridic;
- Oferire suport juridic (consultanta, opinii) celorlalte departamente ale societatii;
- Asigurarea informarii legislative in cadrul societatii;
- Reprezentarea si apararea drepturilor si intereselor societatii fata de terti, inclusiv in fata autoritati/ institutii publice.
Ce oferim:
- Salariu atractiv;
- Tichete de masa;
- Prime acordate cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
- Asigurare medicala privata.
Locatia job-ului: Calea Vitan, nr. 242, sector 3, Bucuresti
Descrierea companiei
Suntem o companie cu capital 100% românesc și gestionăm, la nivel național, o rețea în continuă expansiune, care acum numără circa 150 de unități de vânzare, toate în regim propriu.
Cu ambiție, perseverență și seriozitate am reușit, în 14 ani de activitate, să câștigăm încrederea și aprecierea clienților noștri, devenind locul preferat pentru o gustare rapidă și, mai mult decât atât, un model operațional care a inspirat si alti antreprenori, contribuind astfel la formarea și consolidarea unui întreg segment de piață.
Avem, așadar, atitudinea și anvergura unui lider, avem resursele de a inova, la nivel de produs și servicii, dar ne păstrăm valorile cu care am pornit la drum: respectul pentru tradiții și onestitatea. Este o misiune pe care ne-o asumăm zi de zi, în tot ce facem, și este cu atât mai provocatoare cu cât ne străduim ca toți angajații noștri să și-o asume. LUCA înseamnă un mediu de lucru dinamic, entuziasm, curiozitatea de a cerceta, deschiderea de a testa și efortul susținut de a oferi clienților produse cu gust, preparate atent, servite prompt, în locații care să le fie cât mai aproape. Și facem asta zilnic, pentru milioane de oameni care vin pentru “ceva bun” și o cafea.
Poate te numeri printre ei iar acum ai oportunitatea de a vedea, din interior, cât este de greu. Dar vei vedea și cât este de frumos. Și vei fi mândru.
Fii parte din povestea LUCA, vino alături de noi!
https://lucatraditie.ro/cariere