CONSILIER JURIDIC

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cautam Consilier juridic entuziast si dornic de o noua provocare profesionala. In acest rol veti lucra autonom si veti fi pe deplin responsabil in a oferi consiliere juridică si sprijin tuturor departamentelor din cadrul societatii.

Candidatul Ideal:
- Studii superioare juridice;
- Experiența minimă de 3-5 ani, in poziția de consilier juridic;
- Cunoștințe solide în domeniul dreptului civil, comercial;
- Experiența în domeniul achizițiilor publice reprezintă un avantaj solid;
- Utilizare PC – MS Office, cu accent pe Word;
- Limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit).

Descrierea jobului

- Asigura consultanta si asistenta de specialitate pentru departamentele companiei in diverse arii de drept;
- Informează managerul cu privire la modificările legislative din domeniu;
- Tine legătura cu colaboratorii companiei pe aspectele specifice departamentului juridic;
- Concepe, redactează, revizuiește, participa la negocierea contractelor companiei cu clienții si furnizorii;
- Pregătește drafturile actelor (contractelor) potrivit solicitărilor managementului si celorlalte departamente, analizează drafturile de contracte primite de la alte departamente sau de la partenerii contractuali ai societății;
- Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare;
- Participa activ la întocmirea documentației necesare obținerii avizelor necesare desfășurării activității societății;
- Colaborează cu avocatul societății in ceea ce privește: redactarea documentelor necesare in relația cu instanțele de judecata sau instituții, întocmirea actelor si îndeplinirea formalităților prevăzute de lege in cazul modificării actului constitutiv, înregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comerțului, Administrația Financiara, Direcțiile de Taxe si Impozite, Primarii, Brigada de Politie Rutiera, etc;, soluționarea problemelor apărute in activitatea societății din punct de vedere legal, identificarea riscurilor si expunerii societății cu privire la tranzacții, dispute si litigii, asigurarea comunicării din punct de vedere juridic cu partenerii contractuali, cu clienții societății, cu birourile notariale;
- Redactează documentația specifica realizării procedurii cercetării disciplinare prealabile in conformitate cu dispozițiile Codului Muncii, in colaborare cu departamentul de Resurse Umane;
- Soluționează problemele apărute in activitatea societății din punct de vedere legal;
- Răspunde de păstrarea confidențialității informațiilor la care are acces;
- Aplicarea legislației si normelor de aplicare in vigoare referitoare la achizițiile publice, in scopul participării societății la procedurile de achiziții publice.
- Prospectarea procedurilor de achiziții publice din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) si informarea departamentelor din cadrul societății;
- Urmărirea îndeplinirii de către societate a condițiilor de eligibilitate;
- Contribuie la întocmirea eventualelor cereri de clarificare emise de autoritățile contractante, referitoare la clauzele contractuale publicate in cadrul documentației de atribuire;
- Întocmirea/studierea/modificarea/avizarea contractelor rezultate din procedurile de achiziție publica;
- Administrarea corespondentei specifice cu autoritățile contractante – înregistrarea, concepția si transmiterea acesteia;
- Gestionarea si arhivarea documentației specifice;
- Centralizarea, prelucrarea si prezentarea de evidente, statistici sau informări/comunicări specific;
- Urmărirea continua a modificărilor legislative privind achizițiile publice;
- Studierea bibliotecii de spete publicata de ANAP in materie de achiziții publice;
- Exemplificarea jurisprudenței / invocarea puterii lucrului judecat in materie de achiziții publice (Decizii CNSC sau Hotărârii a CA Apel);
- Formularea contestațiilor in relația cu CNSC si a plângerilor către Curtea de Apel, in conformitate cu Legea 101/2016 cu completările si modificările ulterioare precum si cu legislația achizițiilor publice in vigoare (Legea 98/2016 si HG 395/2016) cu completările si modificările ulterioare, ordinele președintelui ANAP, codului de procedura civila, precum si alte dispoziții legale in vigoare;
- Formularea concluziilor scrise sau a cererilor de intervenție, după caz, in relația cu CNSC si Curtea de Apel, in termenele impuse de legislația in vigoare sau cele impuse de autorități.
- Întocmește formalitățile necesare conform prevederilor legislative in vederea constituirii / recuperării cauțiunilor prevăzute de Legea 101/2016 cu completările si modificările ulterioare;
- Verifica si urmărește executarea contractelor încheiate cu beneficiarii;
- Întocmește formalitățile necesare conform prevederilor legislative pentru recuperarea debitelor;
- Efectuează elaborarea si redactarea documentelor si situațiilor cerute de managementul societății;
- Activitate de consiliere privind problemele legale cu care se confrunta societatea / personalul.

Aptitudini:
- Gândire critica si abilitați de rezolvare a problemelor;
- Spirit de observație, atenție la detalii ;
- Excelente abilitați de comunicare si relaționare;
- Abilitați de analiza si sinteza a informației, corectitudine;
- Orientare către soluționarea problemelor;
- Capacitate de a comunica si de a traduce din limbajul de specialitate pentru a adapta mesajul către persoane cu specializări diferite;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in același timp;
- Obiectivitate, abilitatea de a lua decizii importante in timp scurt;
- Responsabilitate, capacitate de a-si asuma riscuri;
- Răbdare, calm.

Beneficii:
- Salariu motivant;
- Telefon de serviciu;
- Asigurare medicală privată după perioada de probă;
- Mediu de lucru dinamic și profesionist;
- Posibilitate de dezvoltare profesională;
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.

Descrierea companiei

Compania Top Performance Management s-a înfințat în anul 2019, ca o companie de servicii și soluții integrate de consultanță în: - Contabilitate | Consultanță fnanciară | Audit - Managementul Resurselor Umane - Branding, marketing & design - Traduceri - Managementul fotei auto - Transport și expediții - Consultanță juridică pentru afaceri - Soluții administrare clădiri

Publicat 20 mai 2022 Reactualizat 17 iun. 2022 Expiră 19 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.