Publicat 25 Ian 2021 | Expiră 25 Feb 2021

Consilier Juridic

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidatul ideal
Esti absolvent al Facultatii de Drept si iti doresti o cariera in domeniul juridic? Atunci esti colegul pe care il cautam!

Cerinte:
- Sudii superioare juridice finalizate – Facultatea de Drept;
- Experienta anterioara de minim 2 ani pe o pozitie similara;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
- Detinere permis categoria B poate constitui un avantaj;
- Cunoasterea legislatiei specifice: drept comercial, drept civil, Codul de procedura civila, Dreptul muncii;
- Cunoștințe Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Power Point);
- Capacitatea de a respecta termenele limita;
- Nivel ridicat de inițiativă și perseverență;
- Abilitati de prioritizare; gandire structurata; disciplinat(a);
- Capacitatea de a lucra atat independent cat si in echipa;
- Persoana integra, onesta, loiala fata de angajator;
- Organizat, cu initiativa, un bun negociator, cu atitudine ferma si sa fie capabil sa ia decizii in situatii limita, foarte atent la detalii, ce cauta sa isi imbunatateasca in permanenta metoda de lucru;
- Cunostintele privind executarea silita, recuperarea creantelor, procedura insolventei, procedura civila, legislatia protectiei consumatorilor cu singuranta vor fi un plus, dar nu criteriu eliminatoriu!
- Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine și responsabilitate in luarea deciziilor

Descrierea jobului

Descrierea jobului
- Monitorizarea si gestionarea dosarelor aflate in gestiunea acestuia in relatia cu executorii judecatoresti, administratorii/lichidatorii judiciari.
- Consultatii si cereri cu caracter juridic, asistenta si reprezentare judiciara in fata instantelor si a executorilor judecatoresti.
- Consilierea si asistenta juridica a Top Managementului si departamentelor companiei;
- Reprezentarea societatii in fata autoritatilor publice: Registrul Comertului, Primarie, O.C.P.I., Administratia Finantelor publice, etc.
- Intocmirea si redactarea actelor cu caracter juridic: notificari, somatii, adrese catre diverse intitutii, recuperari creante, cereri executare, plangeri penale, contestatii, intampinari si alte acte cu caracter juridic.
- Analizarea, redactarea si avizarea contractelor/documentelor in relatia cu clientii, furnizorii si colaboratorii companiei.
- Oferă consultanță și suport în toate problemele de natură juridică cu care se confruntă compania și se implică în toate etapele acestui proces.
- Intocmirea de evidente, rapoarte si informari saptamanale si/sau lunare privind rezultatele activitatii.
- Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare;
- Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.

Beneficii:
- Atmosfera de lucru placuta, mediu de lucru tanar, dinamic si profesionist.
- Inductie si indrumare.
- Acces la training-uri si cursuri pentru dezvoltare profesionala.
- Pachet salarial motivant, bonusuri in functie de realizari si de implicare.
- Echipament de lucru (birou, laptop, telefon, etc.).

Descrierea companiei


Compania Marelvi a fost fondată in anul 1995 si are capital exclusiv românesc, activând în sectorul de electrocasnice şi cunoscând o creştere economică constantă. Începând cu anul 2000 Marelvi s-a orientat către distribuţie, identificând pe piaţa de electrocasnice oportunităţile ce au marcat dezvoltarea ulterioară a companiei, devenind unul dintre cei mai importanti distribuitori si importatori de electronice si electrocasnice. Pe langa cele trei depozite regionale din Radauti, Bucuresti si Deva deține un lant de 24 de magazine. Marelvi este unic importator și distribuitor al brand-urilor TOSHIBA, FABER și DAEWOO.



Una dintre cele mai mari companii din județ, ce ofera un număr important de locuri de munca in zona, Marelvi numără peste 300 de clienti, iar cifra de afaceri în 2019 ajungând la 68 milioane de euro. Deține o infrastructură concepută astfel încât să desfășoare o distribuție națională la cel mai înalt nivel de competență și profesionalism și vine în întâmpinarea partenerilor cu o ofertă compusă din 40 de brand-uri de prestigiu.

A lucra în Marelvi presupune un ritm susţinut de îmbunăţire a performanţelor.

De aceea, am ales să investim în oamenii cu care lucrăm, în competenţele lor profesionale şi abilităţile lor personale.

Apreciem expertiza, proactivitatea, inovaţia, responsabilitatea şi integritatea şi aplicăm aceste criterii ori de câte ori recrutăm un nou membru al echipei noastre.

Pornim de la principiul că performanţa unei organizaţii rezidă din capacitatea acesteia de a avea echipa potrivită, în care fiecare membru îşi valorifică cunoştinţele şi abilităţile sale. Întregul personal este integrat într-un proces continuu de pregătire şi evaluare determinat pe baza unor indicatori de performanţă.

Marelvi se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal.

Expirat
Consilier Juridic  -  MARELVI IMPEX SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close