Candidatul Ideal
- Absolvent de studii superioare juridice;
- Experienta de minim 1 an in domeniul juridic - Procedura Civila, Drept Civil.
- Experienta cu pachetul Microsoft Office;
- Excelente abilitati de comunicare si negociere;
- Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
- Atitudine proactiva si abilitati de prioritizare a task-urilor;
- Cunostinte profunde in materia Cererii de valoare redusa si a Ordonantei de plata;
- Adaptabilitate/flexibilitate.
Descrierea jobului
- Redactarea actelor cu caracter juridic: notificări, somații, adrese către diverse instituții, contestații, întâmpinări și alte acte cu caracter juridic;
- Reprezentarea societatii in fata instantelor de judecata;
- Gestionarea dosarelor aflate in portofoliul alocat;
- Mentinerea relatiei cu instantele de judecata;
- Redactarea raspunsurilor la solicitarile instantei de judecata.
Beneficii:
- Tichete de masa: Veti primi tichete de masa incepand cu prima luna de angajare.
- Bonus de performanta: Oportunitatea de a castiga un bonus de performanta motivant. Motivarea si implicarea dumneavoastra vor fi recompensate corespunzator.
- Dezvoltare continua: Acces la programe de training menite sa va imbunatateasca abilitatile profesionale si sa contribuie la dezvoltarea carierei dumneavoastra.
- Recompense pentru recomandari: Castigati un bonus pentru fiecare recomandare reusita pe care o aduceti in echipa noastra.
- Pachet de sanatate privat: Dupa 3 luni de angajare, veti primi un abonament la servicii de sanatate private.
- Program de lucru hibrid
Descrierea companiei
Agency for Control of Outstanding Debts Romania (ACOD Romania) - membra a MFG Group, este o companie specializata in achizitia si managementul portofoliilor de creante. Misiunea noastra este aceea de a asigura o gestiune eficienta a dosarelor de creante, printr-un inalt standard de profesionalism.
Joburi similare