Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Consilier Juridic in domeniul CONSTRUCTIILOR

Aduro S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii superioare finalizate – drept, construcții;
  • Experiență pe un post similar în domeniul construcțiilor – minim 7 ani;
  • Microsoft Office – în special Word, nivel avansat;
  • Experienta cu formele contractuale de tip FIDIC;
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoașterea normativelor tehnice și a legislației specifice în vigoare – în domeniul construcțiilor (HG1 /2018).

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Oferă consultanță și asistență juridică pe probleme de relații comerciale și contracte comerciale;
  • Analizează și evaluează riscurile, elaborează obiecțiunile pentru contractele comerciale ale companiei;
  • Negociază, întocmește, încheie contractele de execuție, subantrepriză, prestări servicii și actele adiționale subsecvente în vederea modificării sau completării contractelor cu date referitoare la durata contractului, obiectul contractului, prețul contractului etc.;
  • Asigură documentele și informațiile juridice solicitate în departamentele și compartimentele companiei;
  • Redactează notificările, revizuiește contractele și termenii contractuali cu furnizorii în ceea ce privește achizițiile;
  • Asigură asistență juridică pentru societate în fața oricăror organe jurisdicționale;
  • Urmărește actualizarea actelor normative și informează conducerea referitor la obligațiile ce revin societății;
  • Întocmește formalitățile prevăzute de lege în cazul modificării actului constitutiv, asigurând înregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comerțului;
  • Monitorizează hotărârile judecătorești rezultate în urma soluționării litigiilor instrumentate, susceptibile de executare silită, în vederea legalizării și demarării demersurilor specifice pentru recuperarea sumelor de bani datorate societății;
  • Avizează și legalizează documentele, conform legislației în vigoare care reglementează activitatea;
  • Verifică respectarea condițiilor și termenelor contractuale (FIDIC), pe toată durata derulării contractelor companiei;
  • Menține la zi documentația contractelor și le revizuiește periodic;
  • Urmărește constant drepturile și obligațiile contractuale;
  • Administrează și gestionează contractele principale și oferă suport în administrarea contractelor de subcontractare/furnizare/prestări servicii;
  • Redactează corespondența către beneficiari, consultanți, subantreprenori, prestatori și/sau furnizori

Descrierea companiei

Înființată în 2009, ADURO Ia crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.

MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!

Publicat 14 Apr. 2025Reactualizat 12 Mai 2025Expiră 14 Mai 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.