Consilier juridic grup firme

SCALA ASSISTANCE - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

- Licentiat in Drept;

- Experienta juridică - minim 6 ani;

- Solide cunostinte teoretice si practice de drept civil, drept comercial, drept societar, drept financiar-bancar/asigurări, conformitate, GDPR, AML;

- Abordare constructivă, axată pe susținerea activității de business a companiei de către consilierul juridic;

- Capacitatea de a lucra autonom și de a prioritiza eficient lucrările de care se ocupă;

- Minim 2 ani experiență juridică în unul din următoarele domenii: retail on-line, e-commerce, platformă de comerț online, firmă de consultanță sau casă de avocatură axate pe consultanța corporate sau e – commerce;

- Minim 2 ani experienta juridică intr-o Institutie sau Companie de Stat;

- Minim 2 ani experienta in domeniul de conformitate (compliance);

- Experiența juridică practică într-un domeniu de activitate reglementat (de exemplu: asigurări, bănci, energie, etc.) este considerată un avantaj important;

- Experiență practică în relaționarea/comunicarea/negocierea/derularea raporturilor contractuale (inclusiv a raporturilor litigioase/nelitigioase sau administrative) cu organisme și instituții/companii ale statului (de exemplu: ANSPDCP, ONPCSB, ANAF, Oficiul Concurenței, ANPC, ASF, BNR, CNAIR, RAR, CNMC, etc.) este considerat un avantaj important;

- Experiența în derularea contractelor cu autorități contractante sau în derularea de asocieri în participațiune cu autorități/companii ale statului sau de parteneriate publice-private, va fi considerată un avantaj;

- Experiență practică în protectia datelor/GDPR;

- Experiență practică în domeniul prevenirii și spălării banilor - AML (Anti Money Laundering);

- Experiență practică în lucrul cu ONRC (redactare și înregistrare);

- Capacitate de a identifica soluții juridice suple și eficiente menite să asigure transpunerea în practică a ideilor și planurilor de business și de dezvoltare ale companiei (abordare juridică pro-business);

- Capacitatea de a concepe proceduri și regulamente interne menite să asigure respectarea cadrului legal aplicabil și, în același timp, să susțină și să eficientizeze activitățile de business ale companiei;

- Abilități de cercetare, analiză, sintetiză, concepere de proceduri și documente;

- Planificare și organizare autonomă și eficientă a timpului și activității;

- Abilitati deosebite de comunicare, interactiune;

- Capacitate de a explica/motiva măsurile juridice propuse;

- Dorința și capacitatea de a se integra rapid și de a fi parte activă a echipei de top management.

Descrierea jobului

Atribuții generale:

- Acordă asistență și consultanță juridică managementului și personalului în diferite chestiuni de drept;

- Oferă soluții juridice constructive menite să susțină activitatea de business a companiei (abordare juridică pro-business);

- Asigură consiliere privind situațiile cu caracter juridic intervenite în activitatea companiei;

- Rezolvă cererile și spețele cu caracter juridic intervenite în activitatea curentă;

- Reprezentare în fața instituțiilor statului, executorilor judecătorești, instanțelor;

- Întocmește documentația cu caracter juridic necesară activității companiei;

- Concepe și/sau verifică legalitatea actelor/contractelor/adreselor/cererilor/comunicărilor cu caracter juridic și administrativ primite spre concepere/analiză;

- Asigură consultanța și informare permanentă a companiei cu privire la modificările legislative;

- Răspunde de păstrarea confidențialității informatiilor la care are acces;

- Menține legătura cu avocații externi, case de avocatură, instanțe, instituții de reglementare, organe și autorități ale statului, etc.





Atribuții specifice:

- Oferă consultanță și soluții juridice pentru reglementarea și derularea eficientă și legală a activităților derulate de firmele din grup;

- Oferă consultanță și soluții juridice practice în spețe de drept civil, drept comercial, drept societar, drept financiar-bancar/asigurări, dreptul muncii, conformitate, compliance, GDPR, AML;

- Oferă consultanță, se informează continuu despre modificările legislative și oferă soluții juridice pentru derularea eficientă și legală a activităților de bussines, în special a celor reglementate special prin lege (abordare juridică pro-business);

- Organizeaza și derulează activitatea de conformitate/compliance in cadrul tuturor societatilor care fac parte din grup (concepere și implementare reguli si proceduri interne, monitorizarea aplicării acestora);

- Redacteaza, avizează și revizuieste contracte (cu diversi parteneri, angajati, furnizori, beneficiari, etc.);

- Redactează norificări, cereri, acte și decizii interne, corespondența juridică;

- Răspunde de derularea activității de protectiei datelor/GDPR în calitate de DPO (desemnat/numit) pentru firmele din grup;

- Răspunde de derularea activității prevenirii și spălării banilor - AML (Anti Money Laundering) din poziția de persoană desemnata pentru firmele din grup;

- Derulează activitățile de modificare a actelor constitutive și de înregistrare a lor la ONRC pentru firmele din grup;

- Derulează activitatea de management al riscurilor și elaborează politici și măsuri de tratare a riscurilor identificate;

- Analizează fluxurile operaționale ale firmelor din grup și elaborează pentru acestea procedurile de lucru impuse de legislația aplicabilă domeniului respectiv (GDPR/AML/ASF, CNMC, etc.) precum și de necesitatea de eficientizare și organizare a activității;

- Acordă asistență și consultanță cu privire la spețele de dreptul muncii și angajare/contractare personal și colaboratori;

- Participa la sustinerea training-ului angajatilor cu privire la aspecte juridice/procedural/legale specific activităților derulate de firmele din grup;

- Verifică respectarea legilor, regulilor, standardelor naționale și internaționale în domeniul conformității în vederea identificării, evaluării, monitorizării și raportării riscurilor aferente;

- Soluționează solicitările de natura juridica venite din partea partenerilor și autorităților statului;

- În conformitate cu legislația în vigoare și interesele comerciale ale firmelor din grup, administrează și derulează relația juridică, cu ANSPDCP, ONPCSB, ANAF, Oficiul Concurenței, ANPC, ASF, BNR, CNAIR, ONRC, RAR, CNMC, etc.;

- Monitorizează din punct de vedere legal tranzacțiile dintre companie și clienții/partenerii de afaceri și alertează conducerea cu privire la riscurile legale identificate;

- Alte sarcini cu specific juridic date înspre rezolvare de către conducere.

Descrierea companiei

SCALA ASSISTANCE reprezintă nucleul de bază al unui grup de firme cu tradiție și activitate dinamică în domenii de business variate.

În plină expansiune și într-o continuă explorare de noi nișe de activitate și oportunități de business grupul de firme derulează activități variate precum: retail online și corporate, e - commerce, brokeraj, ticketing, obiecte de artă, etc., cu planuri de extindere și diversificare în care rolul Consilierului juridic va fi unul important.

SCALA ASSISTANCE, ca element central al acestei construcții de business, a intrat pe piata de profil aducand - in premiera - in Romania conceptul de vanzare online a rovinietelor. Compania beneficiaza de o prezenta multinationala, investeste continuu in dezvoltarea retelei sale de vanzari, retail si corporate, si se preocupa de diversificarea gamei de servicii in acord cu nevoile consumatorilor sai.

În acest moment, compania noastra detine 301 de puncte autorizate de vanzare a rovinietelor si o prezenta multinationala in Romania, Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova.

Activitatea de distributie de roviniete a companiei noastre este autorizata de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (C.N.A.I.R. S.A.).

Valorile noastre sunt:

RESPECT- fata de angajati, clienti, furnizori, investitori;

INTEGRITATE - ne comportam cu onestitate si cautam sa atingem standarde profesionale si etice cat mai inalte;

RESPONSABILITATE - construim relatii credibile si responsabile cu toti clientii si furnizorii nostri, astfel incat sa raspundem cerintelor si nevoilor acestora;

EXCELENTA - urmarim in mod constant performanta si calitatea prin: educatie si dezvoltare profesionala permanenta, satisfacerea clientului, inovatie, munca in echipa.

Publicat 12 oct. 2021 Reactualizat 9 nov. 2021 Expiră 11 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos