Publicat 18 Feb 2019 | Reactualizat 20 Mar 2019 | Expiră 21 Mar 2019

Client Collection

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Highly detail-oriented and organized;
  • Ability to prioritize and manage multiple responsibilities;
  • Excellent use of MS Word, Excel and PowerPoint packages;
  • Excellent written and verbal communication abilities.

Descrierea jobului

  • Perform reconciliations of client’s incomings from bank accounts with client orders; establish delivery date and unlock the orders for invoicing;
  • Research and resolve payment discrepancies;
  • Ensures the accuracy of transactions with clients in our ERP and accounting system;
  • Analyze the customer accounts (analytical; ageing; other analysis);
  • Follow-up of the A/R by: type of client, sales portfolio, ageing, categories (Invoice in advance, Inv. based; on commitments, Contractual terms and Inv. Based on PO);
  • Verify the amounts from the client and identify the incomings without order;
  • Coordinate the monthly inventory of the vouchers printed in stock;
  • Assist with month-end closing;
  • Identify the opportunities to improve efficiency.

Descrierea companiei

Sodexo in Romania: Din 1998, Sodexo Romania, care numara astazi 180 de angajati, ofera Solutii cuprinzatoare pentru Motivare: - Beneficii pentru Angajati (tichete de masa Gusto Pass, tichete de masa Restaurant Pass, tichete de cadou Cadou Pass, tichete de cresa Primul Pass, tichete de vacanta Turist Pass) - Programe de Incentivare si Recunoastere (instrumente practice si eficiente pentru a-ti atinge obiectivele: tichetele de incentivare si recunoastere Smart Pass si programele de incentivare si recunoastere IncentiWise) - Beneficii Publice (metode sigure de a sustine diverse actiuni intr-o maniera simpla si transparenta, promovand totodata satisfactia beneficiarilor) Incepand din 2010 oferim si pe piata din Romania Solutii pentru Servicii la Sediu. Putem furniza companiilor si institutiilor Solutii pentru: - Catering, - Mentenanta cladirilor, - Servicii de curatenie, precum si alte solutii menite sa imbunatateasca Calitatea Vietii de Zi cu Zi Sodexo, lider mondial in Solutii pentru Calitatea Vietii de Zi cu Zi, al 20-lea angajator mondial. Compania Sodexo a fost infiintata de catre Pierre Bellon in 1966 cu credinta ca: o buna Calitate a Vietii contribuie la progresul indivizilor si la performanta organizatiilor. In fiecare zi, cei 420.000 de angajati lucreaza din greu pentru a imbunatati calitatea vietii celor 385.000 de clienti si 50 de milioane de beneficiari din cele 80 de tari in care Grupul opereaza cu diviziile Solutii pentru Motivare si Solutii pentru Servicii la Sediu. www.sodexo.ro

Expirat
Client Collection  -  Sodexo Pass Romania, Solutii pentru Motivare