Claims officer

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal


Studii superioare finalizate (juridice / psihologie reprezinta un avanataj)
Experiență pe un post similar reprezintă un avantaj – gestionarea reclamatiilor in raport cu cadrul si reglementarile legislative in vigoare
Persoana cu abilitati in comunicare, gestionarea situatiilor dificile, a timpului si a sarcinilor de lucru in raport cu obiectivele stabilite
Persoana energica, responsabila, cu spirit de echipa si orientare catre client
Abilitati de analiza si sinteza ce implica atentia la detalii
Cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Word precum si a intregului pachet MS Office

Persoana organizata cu foarte bune abilitati de comunicare, negociere şi gestionare a situatiilor dificile
Persoana energica, responsabila si orientata catre rezultate ;
Experienta anterioara relevanta in gestionarea procesului de reclamatii cu respectarea cadrului si reglementarilor legislative in vigoare
Cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Word precum si a intregului pachet MS Office
Persoana foarte organizata cu excelente abilitati de analiza si sinteza
Orientare catre client, rezultate si rezolvarea problemelor

Descrierea jobului


Gestionarea procesului de inregistrare, analiza, verificare si solutionare a reclamatiilor receptionate la nivelul companiei
Asigurarea comunicarii cu petentii pe toata durata derularii procesului de analiza si rezolvare a unei reclamatii/sesizari
Gestionarea completa si corecta a bazei de date interne in vederea solutionarii sesizariilor primite luand in considerare reglementarile legale in vigoare
Monitorizarea si respectarea termenelor legale si procedurale interne pentru transmiterea raspunsurilor
Colaborarea cu departamentele relevante in rezolvarea reclamatiilor si transmiterea raspunsurilor catre petenti pentru reclamatiile receptionate
Realizarea rapoartelor interne cu privire la activitatea de gestionare a reclamatiilor.
Identificarea si propunerea solutiilor de imbunatatire si eficientizare a procesului de gestionare si solutionare a reclamatiilor.

Beneficii oferite:

Oportunitatea de a face parte dintr-o companie multinationala in ascensiune, parte a B2 Holding (http://www.b2holding.no/Markets) unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul achizitiilor si colectarii de creante din Scandinavia, Europa Centrala si de Est.

Pachet salarial atractiv;
Program flexibil
Training avansat si suport constant;
Oportunitatea de dezvoltare profesionala.

Descrierea companiei

Veraltis Asset Management Romania, member of the B2Holding Group – One of the top 5 players In the NPL market, both in Debt Purchasing and Asset Management Services, with presence across 23 countries.
We are a debt solutions provider specialized in investing in, and the recovery of, non-performing debt portfolios in addition to providing third-party debtcollection services.

In order to apply for this position please consult also our recruitment privacy notice available on our webpage: b2kapital. ro/career

In vederea depunerii candidaturii pentru aceasta pozitie, va rugam sa consultati in prealabil si Politica noastra privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal in procesul de recutare personal, disponibila pe pagina noastra de internet: https://b2kapital.ro/cariere/

Publicat 30 mai 2022 Reactualizat 27 iun. 2022 Expiră 29 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.