Chief Accountant

Adecco Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Adecco Permanent Placement is looking for a Chief Accountant for one of its clients, a company specialized in offering the best solutions for logistics equipment such as forklifts located in Timisoara.
Ability:
  • Knowledge of Italian and/or English is essential because he will be followed up and he will have to respond to an Italian person
  • Ability to work in a team
  • Results orientation, dedication to the development of the company
  • Good knowledge of PC operation, especially the Microsoft office suite (Word, Excel)

Descrierea jobului

Responsibilities and Duties
  • Perform financial analysis and report to management as needed.
  • Perform month-end accounting activities such as VAT payment and journal entries.
  • Perform balance and the payment of taxes according to the Romanian law
  • Coordinate with the finance team to complete assigned accounting tasks within deadlines.
  • Evaluate computerized accounting systems and provide recommendations to the IT team for performance improvements.
  • Generate financial reports and statements to Managers for review.
  • Analyze financial discrepancies and recommend effective resolutions.
  • Monitor expenditures, analyze revenues, and report the same to management.
  • Provide guidance to other Accountants when needed.
  • Assist in auditing activities by providing necessary information and preparing requested documentation.
  • Monitor and record financial transactions according to company policies and regulations.
  • Review and recommend changes to existing accounting procedures.
  • Maintainin relations with banks and insurance companies, the lawyer, and other general service companies
  • Read contracts and documents about general services and report them to Managers for the signature
  • Maintainin relations with the company that manages the obligations for personnel such as payroll and contract

Descrierea companiei

Cine este Adecco? Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine. Credem in tine! Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna. Noi si voi, suntem Adecco. Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descarca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.

Ne gasesti si pe Facebook, Linkedin, Twitter si Instagram ! Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

Publicat 23 mai 2022 Reactualizat 20 iun. 2022 Expiră 14 iul. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.