Publicat 26 Feb 2019 | Reactualizat 26 Mar 2019 | Expiră 28 Mar 2019

Chat support

20 posturi

Candidatul ideal


· Cunoști limba italiană la nivel avansat?
· Iti place sa navighezi pe Internet?
· Iți place să lucrezi într-o echipă tânără și dinamică?

Dacă răspunsul tău este “Da”, atunci avem job-ul ideal pentru tine!

Descrierea jobului

Cerințe:

· Bune cunoștințe de limbă italiană (scris, citit și vorbit);
· Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă;
· Orientat spre client și spre rezolvarea solicitărilor acestuia;
· Dorința de a învăța utilizând platforme online;
· Capacitate foarte bună de organizare;

Responsabilități:

· Oferirea de asistență clienților prin telefon, e-mail sau chat;
· Gestionarea și soluționarea reclamațiilor primite din partea clienților în conformitate cu politicile companiei;

Se oferă:

· Salariu motivant, peste media locală + tichete de masă;
· Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
· Bonusuri în funcție de performanță;

Descrierea companiei


AlmavivA este grupul italian lider in domeniul Tehnologiei Informației și Comunicațiilor,ce dezvoltă soluții me­nite să stimuleze evoluția sis­temelor și proceselor operaționale ale întreprinderilor și administrațiilor publice.

AlmavivA Services este o filială a companiei AlmavivA Contact Spa care operează în domeniul CRM – Customer Relationship Management, ce oferă servicii de asistență clienți marilor companii de telecomunicație și transport aerian.
Din anul 2016, AlmavivA Services răspunde exigențelor din spațiul Uniunii Europene cu o gamă vastă și inovatoare de servicii de înaltă calitate.
În prezent, societatea își desfăsoară activitatea în 4 sedii din România: 2 la Iași, 1 la Bacău și 1 la Craiova, depășind un număr de 1600 angajați.

Chat support  -  S.C. ALMAVIVA SERVICES S.R.L.