Category Manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Experienta in vanzari de minim 4 ani;
  • Cunostinte aprofundate legate de piata FMCG;
  • Excelente abilităţi de comunicare si relationare;
  • Nivel superior de dezvoltare al competentelor gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa;
  • Etică profesională şi integritate personală;
  • Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office (nivel mediu-avansat, in special Excel);
  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;

Descrierea jobului

  • Realizarea reconcilierilor lunare pentru costurile promo;
  • Intocmirea lunara a forecast-ului de vanzare;
  • Realizarea de initiative & plan promo – in aliniere cu Furnizorul;
  • Definitivare & transmitere catre departamentul Customer Service a planulului promo, inclusiv impartirea bugetelor Furnizorului pe branduri;
  • Realizarea de vizite teren ori de cate ori este nevoie;
  • Realizarea de actiuni pentru exhaustare stoc neperformant & capete de stoc;
  • Intocmirea de raportari financiare catre Furnizor;
  • Raportarea costurilor recuperabile catre departamentul Contabilitate si urmarirea recuperarii acestora;
  • Urmarire costurilor promo clienti IKA&asimilati si realizarea de follow-up pentru recuperarea lor;
  • Realizarea de scorecard & tracking KPI;
  • Analizarea scumpirilor (impreuna cu BUM) - determinarea nivelului optim de incarcare;
  • Conceperea si dezvoltare POSM-uri (materiale publicitare destinate punctelor de vanzare a produselor) – impreuna cu BUM, Furnizor si agentiile de specialitate;
  • Administrarea bugetelor de marketing puse la dispozitie de BUM si Furnizor;
  • Mentinerea si controlul fondurilor de marketing precum si a altor activitati promotionale ale Furnizorului, in stransa colaborare cu BUM si Furnizor;
  • Comunicarea/relationarea permanenta cu forta de vanzari, in scopul oferiririi suportului necesar.

Descrierea companiei

Înfiiințată în 1993, Interbrands Marketing & Distribution este astazi una dintre cele mai importante companii de distributie si marketing de bunuri de larg consum din Romania, iar obiectivul nostru este să rămânem în elita soluțiilor dedicate administrarii lanțului de aprovizionare, generand valoare și oferind calitate consumatorilor din toată țara.

Cifrele vorbesc de la sine:

-Aproximativ 8% din bunurile de larg consum din Romania trec anual prin sistemul nostru logistic; -Peste 27,000 de locații comerciale din toată țara sunt aprovizionate săptămânal de Interbrands; -Avem peste 1950 de angajați, 22 parteneri, 3 centre logistice și o flotă de 1470 mașini.

Compania are acoperire națională, prin cele 75 de birouri active (inclusiv sediul central din Bucuresti) si 3 centre de distributie. După o analiză de modalitatilor de abordare eficienta a pieței, Interbrands operează pe următoarea platformă:

-1 platformă logistică și centru de distribuție; -23 filiale multifunctionale; -51 birouri de vanzari; -sediul central - Bucuresti.

Interbrands a intrat pe piața românească având ca prim partener compania americană Procter & Gamble.

Ulterior ni s-au alaturat multe alte companii prestigioase din diferite sectoare de piata, in efortul de a aduce in cosul zilnic al consumatorilor români cele mai bune produse. Interbrands este distribuitorul de bunuri de larg consum cu cea mai mare cifra de afaceri și cea mai mare forță de vânzare din Romania, Partener de Elita al Brandurilor de Elita.

Publicat 11 oct. 2021 Reactualizat 25 oct. 2021 Expiră 10 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos