Publicat 07 Ian 2019 | Reactualizat 04 Feb 2019 | Expiră 07 Feb 2019

Category Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Persoana pe care o căutăm:
Este:
- Dinamică;
- Creativă;
- Flexibilă;
- Responsabilă;
- Autonomă;
- Cu o bună capacitate de decizie;
- Analitică.


Are:
- Bune abilităţi de comunicare;
- Studii superioare (preferabil în domeniile marketing, vânzări, logistică);
- Bune competenţe de limba engleză – nivel minim B2;
- Competenţe de limba franceză de orice nivel (reprezintă un plus);
- Bune abilităţi de utilizare Microsoft Office;
- Abilităţi de utilizare SAP si CRM (reprezintă un plus);
- Disponibilitate la deplasări periodice în străinătate.

Descrierea jobului

Cauţi să fii mereu la curent cu piaţa? Să fii primul care află oportunităţile şi să fii tu cel care stabileşte trendul? Vrei să îţi exerciţi capacitatea de bun decident? În acest caz, poţi fi noul nostru Category Manager, la sediul din Timişoara.
Misiunea specifică pentru Category Manager este să asigure aprovizionarea calitativă cu loturi de produse pentru a acoperi nevoia clienţilor, cererea pieţei şi dezvoltarea strategiilor de vânzări.
Principalele tale responsabilităţi vor fi:
- Vei primi, studia şi urmări loturile de produse identificate şi propuse de către echipele de achiziţii;
- Vei comunica îndeaproape atât cu echipele de achiziţii, cât şi cu cele de vânzări şi cele de logistică;
- Vei realiza analize de oferte, de costuri, de cantităţi, de particularitaţi de produs şi de clienţi, rentabilitate, concurenţă, etc.
- Vei decide în legatură cu aprovizionarea calitativă si cantitativa (selecţionare produse, determinare cantitate necesară, stabilire preţ de achiziţie si de vanzare, etc.);
- Vei analiza constant concurenţa, trendul, piaţa, clientela, preţurile, urmărind istoricul împreună cu echipele de vânzări;
- Vei urmări vânzările;
- Vei realiza rapoarte şi analize în legătura cu diverşi indicatori (loturi, cheltuieli, propuneri etc.);
- Vei participa periodic la saloane şi conferinţe specifice (internaţionale).


Beneficii:
- Formare la nivel internaţional;
- Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
- Pachet salarial atractiv.

Descrierea companiei

VEO Worldwide Services este un furnizor de servicii B2B, care își desfășoară activitatea în Europa de Est, de 12 ani. VEO nu este nici o companie de contabilitate, nici un call center, sau o societate comercială. La orice serviciu B2B vă puteți gândi, VEO, probabil, îl oferă, sau intenționează să o facă în următorii doi ani.


Avem o bază de cunoștințe uriașă, construită în acești 12 ani de VEO în Europa Centrală și de Est. Este acolo pentru a o folosi. Ai nevoie doar de dorința de a reuși. Nu te putem ajuta cu acest lucru, dar cu restul…Da, putem!


În acești ani, ar fi putut rămâne o echipă mică, sau, ar fi putut crește într-un ritm limitat. Însă, VEO este astăzi un grup de companii cu peste 800 de angajați și totul este datorat unor oameni care au îndrăznit să gândească la scară mare și să acționeze curajos pentru a-și urma ceea ce alții ar fi numit ambiții nerealiste. Este ceea ce așteptăm din partea celor care se alătură companiei. Chiar poți fi următoarea noastră poveste de succes. VEO crește în continuare și prima resursă pentru această creștere a fost și mereu vor fi oamenii noștri.

Expirat
Category Manager  -  Veo Worldwide Services