Publicat 22 Mar 2021 | Reactualizat 26 Apr 2021 | Expiră 02 Mai 2021

Category Manager (Non Food)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Studii superioare (de preferat specializarea Marketing)
- Cunostinte Marketing Category Management
- Experienta minim 3 ani in achizitii FMCG/companie de retail: produse non food
- Cunostinte PC: MS Office (avansat)
- Limba Engleza – nivel mediu/avansat
- Bune abilitati de comunicare, negociere si persuasiune
- Abilitate si experienta in training-ul altor persoane
- Abilitatea de a lucra intr-un mediu in continua schimbare, deschis la nou
- Foarte bune abilitati de organizare si de management al timpului
- Persoana orientata catre rezultate
- Capacitate de planificare, previziune si rezolvare a problemelor
- Capacitatea de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitati
- Capacitatea de a lucra cu termene limita
- Disponibilitate deplasari

Descrierea jobului

- Realizeaza managementul gamei de produse din punct de vedere al celor 4 piloni de marketing (sortiment, politica preturilor, campanii promotionale, merchandising);
- Elaboreaza strategia de sortiment plecand de la nevoile clientilor, trenduri, dinamica pietei si analiza competitiei;
- Responsabil de managementul achizitiei de produse: selectia furnizorilor, evaluarea ofertelor, negocierea contractelor;
- Analizeaza preturile de vanzare pe magazine/elasticitatea preturilor – pentru sustinerea marjelor stabilite;
- Analizeaza gama de produse din magazine in vederea listarii /delistarii de noi produse;
- Monitorizeaza stocurile de produse si optimizeaza stocurile pe statii;
- Verifica si propune spre aprobare casarea de produse expirate/deteriorate din shop in procentul maxim agreat/statie si identificarea solutiilor de scadere a acestora;
- Genereaza actiuni corective in situatiile in care statiile nu respecta procedura de comanda si receptie pentru a evita stock-out sau suprastoc;
- Genereaza solutii de layout produse la raft (planograma) si verificarea periodica a respectarii acesteia (managementul gondolei) prin deplasarea in teren;
- Analizeaza in permanenta dinamica pietei, concurentei in vederea asigurarii unor produse si preturi competitive;
- Studiaza comportamentul clientilor pentru a oferi cele mai bune produse care sa corespunda nevoilor lor;
- Stabileste si implementeaza tactici si planuri promotionale, proiecte speciale, gestionând relatia cu furnizorii pentru a creste veniturile categoriei;
- Cauta furnizori noi pentru diferite produse si servicii;
- Stabileste bugetului de vânzari la nivelul categoriei, analizeaza vânzarile si ia decizii in mod corespunzator pentru obtinerea rezultatelor previzionate;
- Asigura trainingul necesar lucratorilor din statii;
- Colaboreaza cu echipa operationala pentru a imbunatati si a sprijini activitatile de la punctul de vânzare.

Descrierea companiei

SOCAR este o companie renumita la nivel mondial pentru activitatea sa de productie de petrol si gaze naturale, detinuta de statul Azerbaijan (The State Oil Company of Azerbaijan Republic ). Este o companie petroliera de stat ce investeste anual miliarde de dolari in infrastructura de transport. De asemenea, SOCAR este angrenata in plan european in proiecte cheie, menite sa creasca securitatea energetica a Europei, prin diversificarea resurselor de gaze naturale.

Incepand cu anul 2011, compania a intrat pe piata din Romania prin SOCAR Petroleum SA, prin crearea si consolidarea unei retele nationale de benzinarii, devenind astfel unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata distributiei de carburanti din tara noastra. In prezent, compania detine o retea de 63 de statii de distributie carburanti in 25 judete: Arad, Arges, Bacau, Bihor, Bistrita-Nasaud, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Cluj, Dambovita, Dolj, Gorj, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Ilfov, Neamt, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timis, Valcea si Vrancea, fiind unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata distributiei de carburanti din nord-estul tarii.

Benzinariile SOCAR comercializeaza carburanti care respecta toate normele europene in domeniu, misiunea companiei fiind de a fi aproape de toti cei care doresc sa isi alimenteze in siguranta autovehiculele. Pe langa spatiul de alimentare carburant, incarcare electrica si spalatorii auto, benzinariile SOCAR detin si un spatiu dedicat comercializarii de produse alimentare (produsele vedeta fiind cele traditionale din Azerbaijan – cafea la nisip si suc de rodie), produse proaspete de patiserie si fast food, accesorii pentru masina, roviniete, plata facturi, reincarcari, si multe altele.

Pentru ca oamenii sunt cea mai valoroasa resursa si credem ca ei sunt adevaratul motor al companiei SOCAR, pana in prezent, am reusit sa cream in Romania, peste 700 de locuri de munca si am derulat investitii de peste 64 de milioane de euro, dar nu ne oprim aici.

Mai multe detalii despre noi puteti gasi pe http://www.socar.ro/

Expirat
Category Manager (Non Food)  -  S.C. SOCAR PETROLEUM S.A.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close