Publicat 17 Mai 2019 | Reactualizat 14 Iun 2019 | Expiră 17 Iun 2019

CASIER - OTOPENI - PHILIP MORRIS

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;
• Buna cunoastere si aplicare a actelor normative in vigoare pentru casieri;
• Bune abilitati aritmetice;
• Cunoştinţe de operare PC;
• Minimum 1 an experienta;
• Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati;
• Integritate, onestitate;
• Fara antecedente penale.

Descrierea jobului

• Efectuare plati prin casierie, in baza documentelor justificative aprobate conform procedurilor interne;
• Efectuare incasari prin casierie;
• Verificare corectitudine intocmire si evidenta efecte de trezorerie;
• Reconciliere chitante si monetare cu raport de vanzari agenti;
• Reconciliere monetare cu numerarul primit de la agenti;
• Verificare acceptare factura de catre clienti;
• Intocmire registru de casa zilnic, in format excel, si transmitere catre Contabilitate pentru inregistrare;
• Predarea numerarului firmei de colectare in vederea depunerii la banca;
• Arhivare registru de casa;
• Verificare corectitudine intocmire si evidenta efecte de trezorerie si trimiterea acestora scanate la Trezorier pentru informare;
• Intocmire borderouri atasate efectelor bancare, transmitere spre aprobare conform nivelului de aprobare agreat;
• Informare Contabilitate, Departament Vanzari si Departament Trezorerie cu privire la efectele de trezorerie refuzate de catre banca; arhivare efecte de trezorerie refuzate de catre banca;
• Verificare borderou de incasari si chitantele prezentate/predate de catre agenti/soferi livrari;
• Identificare si semnalare a cazurilor de bacnote false catre superior;
• Administrarea stocurilor Formularelor cu Regim Special in conformitate cu regulile companiei; efectueaza comenzi pentru tipizate, in functie de necesitatile filialei, asigurand disponibilitatea continua a acestora in filiala;
• Intocmire zilnica a borderoului pentru BO (bilet la ordin) si CEC-uri depuse la banca si intocmeste situatia centralizatoare pentru BO/CEC-uri/FV depuse zilnic la banca Verifica si arhiveaza corespunzator toate documentele primite de la clientii interni si externi ai companiei (ex: chitantierelor predate dupa utilizare ) si semnaleaza orice abatere sefului de depozit;
• Efectuare lunara a inventarului casei in conformitate cu prevederile legale;
• Intocmire zilnica a situatiei CEC-uri/BO depuse de agenti (pentru nota prevazuta);
• Rapoarte saptamanale / lunare (de ex. deconturi de cheltuieli,, etc) care se trimit catre seful de depozit sau la sediul central al companiei d ela Bucuresti;
• Evidenta corespondentei ( prioripost);
• Alte sarcini la cerere care contribuie la o mai eficienta realizare a obiectivului postului.

Descrierea companiei

SC INTERBRANDS Marketing & Distribution S.R.L este cea mai mare companie de distributie din Romania, partener si distribuitor principal al celor mai mari producatori de bunuri de larg consum din lume: Procter&Gamble, Nestle, , Henkel, 3M etc. Echipa Interbrands este pro-activa, orientata spre rezultate si ambitioasa, cu inalte standarde de calitate; la noi increderea si angajamentul provin din pasiune si implicare.Performanta companiei a fost sustinuta prin efortul, talentul si dedicarea continua a celor care formeaza echipa INTERBRANDS.Daca doresti sa faci parte din echipa noastra de succes nu ezita sa aplici pentru acest post!

Expirat
CASIER - OTOPENI - PHILIP MORRIS  -  SC INTERBRANDS M&D S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close