Call Center Planning Analyst ID_M1150545

Telekom Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare;
  • Minimum 1 an experienta in elaborarea de analize statistice si raportare;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Cunostinte avansate de operare MS Office;
  • Cunoasterea aplicatiilor din Call Center;
  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
  • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
  • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
  • Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
  • Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

Descrierea jobului

  • Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte/ analize cu privire la activitatea departamentului, in termenele stabilite;
  • Analizeaza si sintetizeaza datele obtinute cu ajutorul softurilor specializate si acreditate de companie si explica valorile actuale si tendintele, pentru a furniza informatii corecte si relevante care sa ajute managementul in luarea deciziilor optime;
  • Interpreteaza rezultatele si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea parametrilor, in limitele competentelor;
  • Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia rezultatelor indicatorilor de performanata;
  • Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul diviziei in scopul imbunatatirii activitatii;
  • Colaboreaza cu alte departamente in proiecte/ initiative care impacteaza activitatea departamentului/ diviziei;
  • Analizeaza si identifica tendintele evolutiei volumului de apeluri atat la nivel zilnic, saptamanal, lunar, cat si la nivel sezonal si utilizeaza informatia astfel obtinuta in crearea de prognoze cu nivel cat mai inalt de acuratete;
  • Identifica oportunitati pentru imbunatatirea activitatii din cadrul compartimentului;
  • Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile din call center (service level, occupancy, forecast accuracy etc.);
  • Actualizeaza si compara obiectivele cu valorile actuale, mentine jurnalul si istoricul evenimenetelor ce au avut impact in activitatea de call center;
  • Monitorizeaza in timp real activitatea si recomanda schimbari pentru a indeplini criteriile de performanta;
  • Indeplineste orice alte sarcini trasate de catre seful direct, in concordanta cu natura postului si aria sa de expertiza;
  • Alte atributii/ responsabilitati similare, potrivit felului muncii.

Descrierea companiei

Telekom Romania is a dynamic brand which provides complete, innovative, fixed and mobile telecommunication services tailored to a vast community of customers with about 10 million service contracts. It is part of the Deutsche Telekom group - one of the global integrated communications leaders, present in 51 countries across 5 continents. Our solutions open an infinite world of opportunities to share the most beautiful and emotional experiences with family, friends, colleagues and those around us. Our mission is to enrich people's lives by providing them with fixed and mobile integrated services, state-of-the-art 4G technologies, fiber optics as well as Internet TV, bringing users a new entertainment experience with exclusive and quality content access, on all screens, and advanced interactive features. As far as business customers are concerned, Telekom Romania is the trusted partner of companies, for whom we offer complete communications solutions and IT & C to help companies become more competitive and more agile. Our network is bringing together people, machines and content, connecting them for a better, safer, simpler future. Before applying for this position, we invite you to access the following link: https://www.telekom.ro/information-dev-dataprivacy to inform you about how Telekom Romania processes your personal data. *Only selected candidates will be contacted.

Publicat 30 iun. 2021 Reactualizat 28 iul. 2021 Expiră 30 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos