Publicat 07 Iul 2008 | Expiră 07 Aug 2008

CALL CENTER JUNIOR SUPERVISOR

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cunoasterea pachetului MS Office ( in special Excel ) la nivel satisfacator
Gandire analitica si capacitatea de a concluziona independent
Abilitati organizatorice
Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termene stricte
Dorinta de afirmare, initiativa si independenta
Fermitate in aplicarea procedurilor interne
Persoana autodidacta
Bune cunostinte de limba engleza

Descrierea jobului

Controleaza si supervizeaza traficul apelurilor din Call Center
Intocmeste rapoarte prinvind activitatea departamentului Operatiuni
Propune solutii viabile in concordanta cu nevoile si asteptarile agentilor din Call Center
Coordoneaza activitatea agentilor tinand cont de traficul incoming-urilor (program pauze)
Monitorizeaza traficul de incoming-uri
Stabileste si monitorizeaza pauzele agentilor in functie de traficul incoming-urilor
Raporteaza direct la Call Center Supervisor

Descrierea companiei

Global industry leader in debt collection business due to expansion of its business in Romania is looking for high potential young professionals to join their team.

Expirat
CALL CENTER JUNIOR SUPERVISOR  -  KRUK INTERNATIONAL SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close