Business Unit Manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Cunostinte aprofundate despre marcile Furnizorului pe care il administreaza, despre piata pe care activeaza;
  • Cunostinte aprofundate despre regulile de bugetare;
  • Excelente abilitati de conducere si coordonare;
  • Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor si inter-relationare;
  • Integritate si puternic spirit etic;
  • Experienta in vanzari minim 5 ani.

Descrierea jobului

  • Actioneaza ca interfata cu Furnizorii alocati;
  • Foloseste resursele desemnate de catre fiecare departament pentru a livra fiecarui Furnizor servicii la standardul asteptat;
  • Monitorizeaza reconcilierile cu fiecare Furnizor conlucrand cu cei desemnati in departamentele Financiar si Logistica pana la inchiderea oricarei reconcilieri, intr-un timp agreat intern cat si cu Furnizorul;
  • Coordoneaza procesul anual de bugetare cu Furnizorul cat si intern la nivel de detaliu;
  • Asigura feedback si suport Furnizorului si Directorului de vanzari (National Sales Manager) in ceea ce priveste obiectivele de volum, initiativele lunare, standardele de DPSM (Distributie, Pret, Spatiu la raft, Mercantizare), executia la nivel de client si planul de achizitii (forecast);
  • Se asigura de faptul ca cele de mai sus (obiectivele de volum, initiativele lunare, standardele de DPSM) sunt comunicate organizatiei de vanzari si celorlalte departamente implicate;
  • Initiaza si asigura suportul in cadrul procesului de schimbare a politicii comerciale impreuna cu ceilalti Business Unit Manager, National Sales Manager si Chief Executive Officer;
  • Ofera suport/sugestii National Sales Manager in definirea sistemului de selectie, a celui de instruiré si a celui de compensare, impreuna cu ceilalti Business Unit Managers, Chief Executive Officer si Director Resurse Umane;
  • Este raspunzator de profitabilitatea Unit-ului, inclusiv realizarea obiectivelor in ceea ce priveste indicatori ca si “working capital” si “cash flow”;
  • Asigura suport pentru Directorul de vanzari si Departamentul Juridic in semnarea contractelor comerciale cu clientii importanti;
  • Furnizeaza feedback catre departamentul Financiar in ceea ce priveste stabilirea preturilor de vanzare a produselor de la Furnizor;
  • Furnizeaza feedback catre departamentele de Operatiuni si Logistica in ceea ce priveste structura si nivelul costurilor;
  • Agreeaza asupra setului de rapoarte ce urmeaza a fi asigurate Furnizorului, impreuna cu ceilalti Business Unit Manager, National Sales Manager si Chief Executive Officer;
  • Se asigura ca orice decizie cu implicatii financiare este luata in totala concordanta cu strategia Companiei si ca are aprobarea superiorului direct si a celorlalte departamente implicate inainte de implementare.

Descrierea companiei

Impreuna cu oamenii carora ne adresam ( fie ei clienti, angajati, parteneri sau actionari ) urcam pe cele mai inalte trepte ale succesului si atingem excelenta.

Interbrands face diferenta!

Înfiiințată în 1993, Interbrands Marketing & Distribution este astazi una dintre cele mai importante companii de distributie si marketing de bunuri de larg consum din Romania, iar obiectivul nostru este să rămânem în elita soluțiilor dedicate administrarii lanțului de aprovizionare, generand valoare și oferind calitate consumatorilor din toată țara.

Cifrele vorbesc de la sine:

-Aproximativ 8% din bunurile de larg consum din Romania trec anual prin sistemul nostru logistic;

-Peste 27,000 de locații comerciale din toată țara sunt aprovizionate săptămânal de Interbrands;

-Avem peste 1950 de angajați, 22 parteneri, 3 centre logistice și o flotă de 1470 mașini.

Compania are acoperire națională, prin cele 75 de birouri active (inclusiv sediul central din Bucuresti) si 3 centre de distributie. După o analiză de modalitatilor de abordare eficienta a pieței, Interbrands operează pe următoarea platformă:

-1 platformă logistică și centru de distribuție;

-23 filiale multifunctionale;

-51 birouri de vanzari;

-sediul central - Bucuresti.

Interbrands a intrat pe piața românească având ca prim partener compania americană Procter & Gamble. Ulterior ni s-au alaturat multe alte companii prestigioase din diferite sectoare de piata, in efortul de a aduce in cosul zilnic al consumatorilor români cele mai bune produse. Interbrands este distribuitorul de bunuri de larg consum cu cea mai mare cifra de afaceri și cea mai mare forță de vânzare din Romania, Partener de Elita al Brandurilor de Elita.

Suntem dedicati indeplinirii nevoilor consumatorilor, indiferent unde se afla acestia si facem tot ce depinde de noi sa adaugam in mod constant valoare si sa generam o crestere a brandului Interbrands prin livrarea de servicii exceptionale.

Ca angajator, oferim un mediu de lucru pozitiv , valorizam preocuparea pentru dezvoltarea personala prin munca de echipa si un schimb continuu si inovativ de idei, suntem responsabili si dorniti de a evolua. Angajatii Interbrands sunt parte integranta a unei culturi a recunoasterii si respectului, consolidand un mediu organizational centrat pe dezvoltare perofesionala si personala.

Vino in echipa Interbrands !

Publicat 2 iul. 2021 Reactualizat 23 iul. 2021 Expiră 1 aug. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos