Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Business Development Manager

SCALA ASSISTANCE SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Daca esti o persoana antreprenoriala, ai lucrat cu sectorul public (de preferat) si esti pasionat de vanzari consultative, atunci la noi vei gasi mediul ideal pentru a fi creativ. Vei fi responsabil de extinderea strategica si dezvoltarea operationala a companiei, vei contribui la vanzarea, promovarea, rentabilitatea si calitatea serviciilor/produselor catre clientii companiei.

Descrierea jobului

Responsabilitati strategice:
  • Contribuie la dezvoltarea strategiei companiei, propune planuri de afaceri (Business Plan) si modalitati/resurse necesare in vederea operationalizarii.
  • ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄
  • Contribuiea la dezvoltarea operaționala a companie prin discutii constructive cu echipa de management, in vederea operationalizarii si eficientizarii activitatii de care este direct responsabil.
  • Participa la proiecte în cadrul operațional al companiei.

Responsabilitati operationale:
  • Responsabil de implementarea planului de afaceri definit impreuna cu echipa de management.
  • Responsabil pentru atingerea rezultatelor stabilite in planul de afaceri pentru activitatea/afacerea de care este direct responsabil.
  • Responsabil cu pregatirea, prezentarea și aprobarea planului de afaceri pentru activitatea/afacerea de care este direct responsabil.
  • Raspunde de livrarea obiectivelor stabilite in planul de afaceri, la termenul si costurile aprobate de echipa de management.
  • Sa cunoasca functionarea si operationalizarea activitatii/afacerii de care este direct responsabil.
  • Raspunde de intocmirea rapoartelor financiare necesare (P&L, Cash-flow), catre echipa de management.
  • Participa la dezvoltarea cross-selling-ului companiei (vanzari de produse și servicii ale fiecarei afaceri a companiei).
  • Identificarea riscurilor potentiale, problemele si obstacolele legate de managementul activitatii, face recomandari cu privire la date si informatii pentru a le consolida, modifica, repatria, externaliza sau internaliza.
  • Promovarea unei culturi a muncii in echipa, a imbunatatirii continue si a excelentei in livrarea rezultatelor.

Iti oferim tool-urile necesare (laptop, telefon, masina dupa perioada de proba) dar mai ales un mediu propice dezvoltarii profesionale si financiare.

Descrierea companiei

SCALA ASSISTANCE este o companie de tehnologie care facilitează distribuirea și colectarea taxelor, deservind milioane de șoferi și peste 10.000 de companii. Compania beneficiază de o prezenta multinațională, investește continuu in dezvoltarea rețelei sale de vânzări, retail si corporate, urmărind diversificarea gamei de servicii în funcție de nevoile clienților săi corporate și retail. În prezent, compania are peste 30.000 de puncte de vânzare autorizate în România și își consolidează prezența multinațională în Ungaria, Bulgaria și Republica Moldova. SCALA ASSISTANCE a intrat pe piața în anul 2007, aducând, în premieră pentru România, conceptul de vânzare online de viniete. Deși activitatea principală a SCALA ASSISTANCE este emiterea și distribuirea de viniete pentru utilizarea rețelei de drumuri și autostrăzi naționale, începând cu anul 2021, compania a intrat pe piața asigurărilor auto și a serviciilor de asistență auto. Activitatea de distribuire a vinietelor este autorizata de către Societatea Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (C.N.A.I.R. S.A.) prin Contract nr. 93/17339/27.08.2007 (actualizat) iar distribuirea asigurărilor auto obligatorii RCA este autorizată de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).

Publicat 14 Iun. 2024 Reactualizat 14 Iun. 2024 Expiră 14 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.