Candidatul Ideal
- Studii superioare în Comerț Exterior sau domenii similare.
- Experiență de minim 3-5 ani în B2B în domeniul transportului de mărfuri.
- Cunoștințe despre transport aerian și maritim.
- Portofoliu propriu de clienți constituie un avantaj.
- Disponibilitate pentru deplasări la clienți și evenimente de tip kick-off.
- Abilități excelente de negociere, autonomie, inițiativă și planificare.
Descrierea jobului
Suntem un lider integrat în lanțul de aprovizionare, cu soluții inovatoare, digitale și sustenabile, și o echipă de peste 11.000 de profesioniști din 57 de naționalități, dedicați zilnic excelenței în servicii.
În prezent, căutăm un Business Development Manager pentru birourile din Cluj sau București, care să crească portofoliul nostru de clienți și să contribuie la dezvoltarea afacerii în România.
Ce vei face zi de zi:
- Identificarea și atragerea de noi clienți prin întâlniri și prezentări profesioniste.
- Pregătirea ofertelor comerciale și tender-urilor, aliniate strategiei companiei.
- Colaborarea cu echipele interne pentru analiza fiecărei oportunități.
- Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienți potențiali și existenți.
- Negocierea prețurilor cu clienți, furnizori și agenți.
- Monitorizarea satisfacției clienților și rezolvarea promptă a eventualelor probleme.
- Generarea rapoartelor de vânzări și analiza tendințelor pieței.
- Identificarea de noi produse și servicii pentru clienții noștri.
Ce oferim:
- Posibilitatea de a lucra într-un Grup internațional în continuă creștere.
- Dezvoltare profesională și autonomie reală într-o echipă dinamică.
- Pachet de beneficii atractiv: asigurare medicală, cantină tip buffet, reduceri la peste 400 de branduri și altele.
Dacă ești gata să contribui la succesul nostru, aplică acum!
Descrierea companiei
Cultura noastră se bazează pe pasiune, efort și exigențe zilnice, reflectate în serviciul pe care îl oferim clienților interni și externi. Mai presus de toate, se află personalul, care transmite și are entuziasm pentru a colabora la îmbunătățirea companiei și astfel obținerea succesului. Echipa Sesé este formata din peste 1.000 de persoane angajate si implicate in realizarea acestui proiect comun: EFORT IN SERVICIUL CLIENTULUI. Angajamentul nostru față de calitatea umană și procesele de management fac parte din cultura noastră, mizând pe internaționalizare, trecând nu numai granița noastră, ci și mergând pe alte continente precum Africa sau America.



