Publicat 13 Sep 2017 | Reactualizat 20 Sep 2017 | Expiră 13 Oct 2017

Business Analyst aplicatii HR

1 post

Candidatul ideal

Esti o persoana dinamica, organizata, interesata de IT, optimizari procese si diverse aplicatii, cum ar fi cele de Resurse Umane? Pasiunea este pentru tine motorul care iti mobilizeaza energiile si iti pune ideile in miscare ?

Te intreb, pentru ca oamenii pasionati, care sunt interesati de sharing, tehnologie si de cresterea si dezvoltarea lor profesionala si personala sunt viitorii colegi pe care ni-i dorim in echipa.

In care echipa? In echipa de IT de la Mioveni:)

Stim desigur ca ai deja:

  • Studii superioare (preferabil IT)
  • Cunostinte Office si VBA
  • Capacitate de intelegere si formalizare a proceselor functionale ale clientului
  • Buna cunoastere a proceselor din domeniul Resurselor Umane
  • Cunostinte de limba franceza si / sau engleza
  • Experienta in proiecte SAP si / sau limbaje de programare (un atu)

Descrierea jobului

Misiunea ta in rolul de Business Analyst Sisteme Informationale (SI) va fi una provocatoare, pentru ca vei asigura atat conceptia cat si implementarea si buna functionare a sistemelor informatice pe zona de Resurse Umane, asigurand tot suportul necesar si gestiunea evolutiilor aplicatiilor din perimetrul alocat.

Alaturi de echipa de IT din Directia Sisteme Informationale, vei avea astfel oportunitatea sa:

  • Consiliezi clientii interni pentru a analiza evolutia proceselor din cadrul respectivelor domenii de activitate
  • Garantezi buna functionare a sistemelor informationale, adaptandu-le permanent la procesele domeniului de activitate
  • Analizezi si conduci derularea evolutiilor “proces-produs” necesare, luand in considerare optimizarea utilizarii sistemelor informatice si a costurilor asociate
  • Contribui la buna definire a proceselor meserie si a tintei organizationale
  • Raspunzi de capitalizarea ansamblului de cunostinte privind sistemele informatice din Directia Resurse Umane si procesele domeniului respectiv
  • Participi la ameliorarea satisfactiei clientilor vis-à-vis de utilizarea sistemelor informatice.
Vrei sa faci si tu parte dintr-o echipa de succes, in care iti poti aduce ideile, energiile, creativitatea pentru a gasi impreuna cele mai indraznete solutii IT si pentru a gestiona proiecte de anvergura?

Descrierea companiei

La noi vei gasi:

  • Un mediu de lucru prietenos, dinamic si bazat pe performanţă
  • Flexibilitate, in programul de lucru si in activitati
  • Posibilitati de dezvoltare profesională si planificare a carierei
  • Asigurare privata de sanatate
  • Timp pentru participari la evenimente corporate si cele specifice industriei
  • Un program de beneficii si compensaţii atragator si competitiv
  • Expunere la proiecte internationale

Grup Renault România, cu cei peste 16.500 de angajaţi, este a doua entitate a Grupului Renault in ceea ce priveste efectivele si compania cu cea mai variata gama de meserii din industria auto romaneasca.

Sa te alaturi Grupului Renault Romania inseamna sa iti poti pune amprenta in oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricatie, logistica, vanzare, post vanzare, finantare si resurse umane. Fiecare meserie este diferitaă si unica in felul ei, insa fiecare membru al echipei Renault impartaseste aceeasi pasiune, si anume pasiunea pentru masini si provocarile pe care aceasta le oferă.
Sa faci parte din echipa noastra inseamna sa participi la crearea vehicului viitorului:)

Transforma-ti pasiunea in cariera!

Business Analyst aplicatii HR  -  Grup Renault Romania