Candidatul Ideal
- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul instalațiilor electrice, fotovoltaice sau în produse tehnice similare.
- Abilități excelente de identificare a oportunităților comerciale, dezvoltare de clienți și finalizare a vânzării.
- Cunoștințe tehnice în domeniul electric / fotovoltaic (structuri de montaj, cabluri, tablouri etc.).
- Experiență în ofertare tehnică / suport proiecte avantaj major.
- Abilități bune de comunicare și colaborare cu echipe interne.
- Capacitate de planificare și organizare.
- Limba engleză nivel mediu-avansat.
- Permis de conducere, disponibilitate la deplasări.
Descrierea jobului
Rapoartează către: Manager Div. Proiecte
Locație: Cluj-Napoca sau București
Obiectivul postului
Asigură gestionarea și dezvoltarea brandului BAKS la nivel național, oferind suport tehnico-comercial echipei de vânzări, coordonând relația cu producătorul și contribuind la consolidarea prezenței brandului în proiectele de instalații electrice și fotovoltaice.
Responsabilități cheie
1. Suport tehnic și ofertare
2. Vânzări și dezvoltare comercială
3. Dezvoltarea brandului în piață
4. Relația cu producătorul BAKS
5. Monitorizare și raportare
Ce îți oferim:
Locație: Cluj-Napoca sau București
Obiectivul postului
Asigură gestionarea și dezvoltarea brandului BAKS la nivel național, oferind suport tehnico-comercial echipei de vânzări, coordonând relația cu producătorul și contribuind la consolidarea prezenței brandului în proiectele de instalații electrice și fotovoltaice.
Responsabilități cheie
1. Suport tehnic și ofertare
- Oferă consultanță tehnică și comercială echipei de vânzări pentru proiecte și licitații.
- Pregătește și validează ofertele tehnice și comerciale pentru soluțiile BAKS (jgheaburi metalice, structuri de montaj, sisteme de prindere etc.).
- Evaluează cerințele proiectelor și propune soluții optime (configurații, alternative tehnice)
2. Vânzări și dezvoltare comercială
- Participă direct în activitatea de vânzare pentru portofoliul BAKS, având rol activ în atragerea și dezvoltarea relațiilor cu clienți noi și existenți.
- Identifică oportunități comerciale în piață (proiecte în derulare, licitații, clienți potențiali, zone neacoperite).
- Vizitează clienți, integratori și șantiere pentru a promova soluțiile BAKS și a propune configurații tehnice adaptate nevoilor reale.
- Elaborează oferte tehnico-comerciale și urmărește proiectele de la faza de oportunitate până la închiderea vânzării.
- Colaborează strâns cu echipa de vânzări pentru definirea strategiei de abordare a clienților și dezvoltarea portofoliului de proiecte.
- Participă la târguri, evenimente de profil și întâlniri tehnice în teren, în calitate de reprezentant al brandului BAKS.
- Participă la întâlniri importante cu clienții sau integratorii de sisteme.
- Realizează prezentări de produse pentru colegii din echipa comercială cu privire la noutățile și particularitățile brandului
3. Dezvoltarea brandului în piață
- Monitorizează proiectele din piață relevante pentru produsele BAKS.
- Propune acțiuni de dezvoltare: atragerea de noi parteneri, identificarea unor segmente sub-explorate.
- Colaborează cu departamentul de marketing pentru materiale, campanii sau evenimente specifice brandului.
4. Relația cu producătorul BAKS
- Menține legătura directă cu echipa BAKS pentru comenzi, specificații tehnice, condiții comerciale.
- Traduce cerințele pieței în propuneri către producător.
- Solicită și urmărește livrarea materialelor tehnice și promoționale relevante și se asigură de integrarea acestora în procesul de vânzare de către echipa comercială.
5. Monitorizare și raportare
- Urmărește evoluția vânzărilor și rezultatelor comerciale pentru brandul BAKS.
- Elaborează rapoarte lunare / trimestriale privind performanța brandului.
- Analizează feedback-ul din piață și propune acțiuni de optimizare.
Ce îți oferim:
- Salariu fix, bonuri de masă (40 de lei pe zi lucrată), bonusare performanță;
- Bonusuri de sărbători (Crăciun, Paste, 8.Martie);
- Mașină de serviciu, laptop, telefon;
- Instrumente pentru desfășurarea activității cât mai efficient;
- Asigurare de grup NN;
- Abonament Bookster;
- Fructe proaspete asigurate zilnic la birou;
- Evenimente interne (Teambuilding, Petrecere de crăciun si alte evenimente tematice);
- Program scurt in fiecare a treia zi de vineri pe lună;
- Mediu profesional în continuă dezvoltare;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
Descrierea companiei
La Promelek XXI credem că oamenii sunt cel mai important activ al nostru. Suntem o echipă unită și dedicată care oferă, de mai bine de 28 de ani, soluții inovatoare și de calitate la problemele complexe ale clienților în domeniul instalațiilor și echipamentelor electrice. Ne ghidăm întotdeauna după valorile noastre fundamentale: profesionalism, respect, parteneriat, inovație, consecvență și calitate.
Joburi similare