Candidatul Ideal
Soft skills
Adaptabilitate
Dispus să învețe și să se adapteze la schimbările organizaționale sau la provocările noi ce pot apărea.
Consecvență
Un angajat de încredere care își îndeplinește constant sarcinile la timp și cu un nivel înalt de calitate.
Abilități de Comunicare
Capabil să comunice clar și eficient, să ofere și să primească feedback, și să colaboreze cu membrii echipei.
Muncă în Echipă și Colaborare
Abilitatea de a funcționa eficient într-o echipă
Atitudine Pozitivă
Optimism și o abordare pozitivă care contribuie la un mediu de lucru plăcut.
Abilități de Rezolvare a Problemelor
Gândire critică și abilitatea de a evalua situații și de a găsi soluții eficiente la problemele apărute.
Integritate
Comportament etic, transparență și onestitate în toate acțiunile întreprinse.
Potrivire Culturală
Înțelegerea și alinierea la valorile, cultura și obiectivele companiei.
Hard skills
Studii superioare: În domeniile relevante pentru fiecare rol.
Experiență anterioară: Nu este obligatoriu, însa se considerată un plus.
Abilități de comunicare: Bune atât în scris cât și verbal.
Orientare spre detalii: Cu un focus clar pe calitate și eficiență.
Abilități tehnice: Cunoștințe în utilizarea programelor și aplicațiilor de birou, precum pachetul Microsoft Office sau sisteme de tip CRM.
Adaptabilitate
Dispus să învețe și să se adapteze la schimbările organizaționale sau la provocările noi ce pot apărea.
Consecvență
Un angajat de încredere care își îndeplinește constant sarcinile la timp și cu un nivel înalt de calitate.
Abilități de Comunicare
Capabil să comunice clar și eficient, să ofere și să primească feedback, și să colaboreze cu membrii echipei.
Muncă în Echipă și Colaborare
Abilitatea de a funcționa eficient într-o echipă
Atitudine Pozitivă
Optimism și o abordare pozitivă care contribuie la un mediu de lucru plăcut.
Abilități de Rezolvare a Problemelor
Gândire critică și abilitatea de a evalua situații și de a găsi soluții eficiente la problemele apărute.
Integritate
Comportament etic, transparență și onestitate în toate acțiunile întreprinse.
Potrivire Culturală
Înțelegerea și alinierea la valorile, cultura și obiectivele companiei.
Hard skills
Studii superioare: În domeniile relevante pentru fiecare rol.
Experiență anterioară: Nu este obligatoriu, însa se considerată un plus.
Abilități de comunicare: Bune atât în scris cât și verbal.
Orientare spre detalii: Cu un focus clar pe calitate și eficiență.
Abilități tehnice: Cunoștințe în utilizarea programelor și aplicațiilor de birou, precum pachetul Microsoft Office sau sisteme de tip CRM.
Descrierea jobului
Ne Mărim Echipa!
Dacă ești pasionat de domeniul financiar și vrei să lucrezi într-un mediu dinamic și provocator, aplică acum!
Backoffice Junior
Gestionarea și organizarea sarcinilor administrative, comunicarea cu alte departamente.
Beneficii:
Oportunități de învățare și dezvoltare, mediu de lucru prietenos, formare profesională continuă, mediu de lucru tehnologizat, dezvoltare profesională prin implicare în proiecte complexe, oportunități de avansare, cursuri de perfecționare, flexibilitatea programului, bonusuri în funcție de performanță, acces la evenimente din domeniul financiar.
Dacă ești pasionat de domeniul financiar și vrei să lucrezi într-un mediu dinamic și provocator, aplică acum!
Backoffice Junior
Gestionarea și organizarea sarcinilor administrative, comunicarea cu alte departamente.
Beneficii:
Oportunități de învățare și dezvoltare, mediu de lucru prietenos, formare profesională continuă, mediu de lucru tehnologizat, dezvoltare profesională prin implicare în proiecte complexe, oportunități de avansare, cursuri de perfecționare, flexibilitatea programului, bonusuri în funcție de performanță, acces la evenimente din domeniul financiar.
Descrierea companiei
PRIME TRANSACTION S.A. este o societate de servicii de investitii financiare prezenta pe piata de capital din Romania din anul 1997. Membru al Asociatiei Brokerilor si actionar al S.C. Bursa de Valori Bucuresti S.A., PRIME TRANSACTION si-a consolidat pozitia pe piata de capital, de-a lungul timpului prin profesionalism, promptitudine si inovatie, reusind astfel sa raspunda exigentelor clientilor.
Joburi similare