Publicat 19 Sep 2019 | Reactualizat 19 Oct 2019 | Expiră 20 Oct 2019

Backoffice agent Galati

5 posturi
Expirat
Backoffice agent Galati consilier clienti, engleza, customer care, backoffice

CE NE DORIM DE LA TINE: ✓ Să cunoști Engleza la nivel mediu spre avansat ✓ Să fii orientat către nevoile clientului și să te adaptezi ușor ✓ Să ai capacitate de analiză și atenție la detalii ✓ Să ai excelente abilități de comunicare CE VEI FACE LA WEBHELP : ✓ Gestionezi conturile clienților; vei contribui la rezolvarea sesizărilor acestora și vei oferi soluții pentru solicitările lor ✓ Efectuezi modificări administrative ✓ Te vei putea implica direct în creearea noilor procese și vei avea oportunitatea să faci parte dintr-un proiect la început de drum și în continuă dezvoltare
CINE SUNTEM: WEBHELP este un grup francez specializat în customer care management, cu 50 000 de angajați care lucrează în 140 de centre de contact situate în 35 de tări, dintre care România, Franța, Maroc, Belgia, Marea Britanie, Portugalia, Olanda, India, Elveția, Italia, Germania, Polonia, Republica Cehă, etc. Numărul 1 în Europa și clasat în topul celor mai bune companii globale BPO, Grupul WEBHELP continuă să-și mărească echipele, promovând o politică de satisfacție a clienților și a angajaților. WEBHELP numără peste 2000 de angajați în România, care lucrează în 4 centre de contact din București, Galați, Iași și Ploiești, iar printre cei mai mari clienți ai noștri se numără : Sephora, Samsung, Vodafone, Orange, etc.
CE BENEFICII VEI AVEA: ✓ Program de muncă flexibil și adaptat nevoilor tale (inclusiv part-time) ✓ Un mediu de lucru tanăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional (95% din promovările noastre sunt din intern) ✓ Training pentru a înțelege mai bine produsele clientului și pentru a ști să promovezi imaginea mărcii. ✓ De asemenea, vei beneficia și de alte traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca în echipă.
Backoffice

DESCRIPTION DE L’ENTREPRISE :Webhelp est un leader mondial de l’expérience client et de l’externalisation des processus métier (BPO) spécialisé dans les interactions entre les entreprises et leurs clients - pour une expérience client convaincante dans tous les canaux. Une partie du portefeuille d'externalisation de Webhelp est en outre des services dans les domaines du traitement des paiements, de la distribution et du marketing.Plus de 35 000 collaborateurs sur plus de 100 sites dans 28 pays travaillent à l'amélioration permanente des relations avec la clientèle en appliquant des concepts omnidirectionnels basés sur la technologie et aidant ainsi les clients à accroître durablement leurs résultats. Les marques comme Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors, Valentino font confiance à Webhelp depuis des années et à travers les frontières géographiquesBasée à Paris, la société a augmenté son chiffre d'affaires de plus de 250% au cours des 4 dernières années, en investissant dans ses employés, dans l’environnement de travail et en développant ses capacités analytiques et opérationnelles pour proposer une solution transformationnelle d’outsourcing répondant aux défis d’un monde omni-canal. Depuis mars 2016, l'investisseur financier KKR détient une participation dans Webhelp.
Expirat
Backoffice agent Galati  -  WEBHELP ROMANIA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close